1 Temmuz 2010 Perşembe

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın yeni kuralları

Cugıl iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için algoritma değiştirmiş.Bunlardan bir tanesi,köyde yazılan yazılar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için daha etkiliymiş.Mesala şu an cugılın 2. sayfasındayız ve bu yazıyı yayınlayınca bakalım yükselişe geçecekmiyiz iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda merak ettim şimdi.Ha bi de bu köy çırdak olunca daha bi başka etkili oluyormuş.Çünkü Google'ın sahipleri bir keresinde Çırdak köyüne gelmişti ve beni şe almak istemişlerdi ama ben kabul etmedim.Webmaster seo yarışması için diğer yeni kural ise ineklerin yanında yazı yazmakmış.Şu anda inekler yok ama birazdan gelirler ve ben de yazı yazmaya başlarım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için.Şimdi yanımda ördekler var belki onun da etkisi olur iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için.Ördekler vak vak ediyor,horozlar ötüyor kuşlar cıvıldıyor.Bu yüzden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda yazı yazmak kolaylaşıyor.Dur bi daha iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazayım yararı olur:)iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri merak etmesin fm 2010 yazılarıma devam edeceğim tekrardan.Tabi hocamız müsade ederse:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder