27 Temmuz 2010 Salı

iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması ve Blogger

Aslında saldırı sakatlığı ve server masrafı olmasa bir wordpress kurup paşalar gibi kendi sunucumda yayın yapacaktım sevgili iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okuru dostlarım. Wordpress olsaydı ne olurdu peki? Ne olurdu söyleyim ben size. Şu anda birinci sırada olurduk. Çünkü Wordpress blogger gibi değil. Kendinden seo'lu olan bir hazır içerik yönetim sistemidir. Saldırı olmayacağını bilseydim bugünkü eminliğimde olsaydım yarışmanın başında, kesinlikle bir wordpress blogda yayın yapardık işte...

Neyse Blogger kullandık. Blogger'ın güzel yanı hızlı indeks almasıdır sadece. Onu da wordpress bloglarda ping yollama ile halledebiliyoruz. Ama dediğim gibi yarışmanın başında yarışmanın bu kdar sakin olabileceğini düşünmemiştim. Bolubeyi de yarışma sırasında öğrendiği bilgilerin hiçbirine sahip değildi, öyle olunca da ben ne dersem kabul ediyordu. Şimdi olsa bolubeyi ile tartışır öyle karar veririz. Ama yarışma başında onun bilgileri daha kısıtlıydı, SEO dünyasının ve webmaster işlerinin önünden bile geçmemişti. Velhasılı kelam işler hiç böyle planlanmamıştı.

Blogger'a da hakkını vermek gerekir aslında, bizim gibi sürekli yazı yazan iki tane manyağı barındırdı altı ay boyunca. Sürekli yazılarımızı indekslettirdi. Öte yandan Google amcanın verdiği hizmetlerden biriydi. Sonuç olarak Wordpress olmasa bile çok üzülmemek gerekir iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması içerisinde. Haydi iyi geceler sayın takipçilerimiz. Yazılarımızın uzunluk kısalık durumu hakkında pek bir fikrim yok çünkü ön izleme yapmadan yayınlıyorum. Bakalım yarın Google amca bizi ne duruma getirmiş olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder