3 Temmuz 2010 Cumartesi

SEO Denince Akla... Tamam Şimdi Buldum!

SEO denince akla, hemen onun adı gelir.Acaba nedir nedir nedir?
Tamam şimdi buldum...
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması, iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması :)
Biliyorum çok acaip bir giriş oldu ama yapacak bir şey yok maalesef. Şimdi Sayın Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül'ün saat haberini yazsam her yerde o var. Başka bir haberin yorumlamasını yapsam haber siteleri bunlarla dolu zaten ben de bari işi gırgıra veriyim de böyle bir yazı yazayım dedim. Bilmiyorum iyi mi ettim kötü mü ettim...
Bu arada bolubeyi'ne selamlar olsun efendim. Sağolsun 6 yazı yazmış ve taslak olarak kaydetmiş, ara ara o yazıları da sitemizde göreceksiniz. Bu sıralar fazla işim var. Az yazacağım diye endişelenirken bir de ne göreyim bizim bolubeyi coşturmuş. Bana da süper bir kıyak yapmmış. Sağolsun var olsun,bin yaşasın. Süper adam vallahi... Gelsin yanaklarından öpeceğim :D
Tabi ki öpmeyeceğim, ıyy erkek erkeğe :D Benim de midem bulandı resmen sexual content oldu yazı yahu. Neyse daha fazla iğrençleşmeden yazıyı bitireyim sevgili seyirciler. Öğğhh, klavyeye kusmak üzereyim kaçtım...

2 yorum:

  1. sexual content ne laa iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları yanloış anlamasın:)heralde sexi içerik anlamına geliyor:)

    YanıtlaSil
  2. yanlış anlamaz beni iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları beni. sen yanlış anladıysan bilemem tabi :D

    YanıtlaSil