1 Temmuz 2010 Perşembe

iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması ve Ereğli

Bolubeyi kalkar Bolulara gider de ben memleketime gidemem mi? Peheyyt açılın uleyn Ereğli Fedaisi geliyor :) iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okurları aynen öyle yazı yazamamam bundandur...

Ereğli'ye gittim, gezdim, geldim... Yoruldum biraz ama değdi buna iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okuyucuları...

Bu arada yarışmada yavaş yavaş topladığımız backlinkler de etki etmeye başlamış olacak sanıırım, sıralamada değişiklik olmamasına rağmen bir dahaki hafta içerisinde iyi oynamalar olacağını düşünüyorum. Bolubeyi'ne bugünlük idare ettiği için de çok teşekkür ederim. Yarın isterse yazı yazmayabilir. Yarın izinli. Bolu'nun keyfini çıkarsın diyorum başka da bir şey demiyorum iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okuyucuları... Hadi iyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder