13 Temmuz 2010 Salı

Ereğli'deyim Tekrar!

Ereğli'ye gideceğim sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları arkadaşlarım... Malumunuz benim memleket orcinalde orası. Böyle olunca da gitmek gerek arada bir. Ben de bugün gidiyorum. Yani siz yazıyı okuduğunuz sıralarda çok uzaklarda olacağım. Şaka bir yana da sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri ama gerçekten ben siz okurken bunu Ereğli'de olacağım. Bolubeyi eğer yazı yazacak olursa yazıyı planlanmış olarak kaydetse tam süper olur aslında. Neyse yazmasa da olur ben bir kaç günlük yazıyı planlanmış olarak yazıp kaydedip gidiyorum.

Yazıyı biraz uzatmayı deneyim bu arada bolubeyi'ne tavsiyelerde bulunayım. Şimdi SEO yarışması için önemli olan bir kaç şey var. Şimdi yeni algoritma geldiği için Google'da yazıların SEO ile ilgili olması yani fayda sağlaması önemli. Bir de backlink meselesi var tabi. Backlinklerin önemi çok. Mesela birinci olan sitenin 27.000 tane backlinki var. Bizimse sadece 78 tane. Bir mail yolladım bolubeyi dikkate alırsan burda yazmadıklarım da var ;) Anladın sen onu... Hadi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları görüşmek üzere. Bol SEO'lu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder