10 Temmuz 2010 Cumartesi

Seo'da fm 2010'a U Dönüşü

Sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizanları, köyde işlerim olduğundan uzun bir süredir fm 2010 oynayamıyordum.Bu yüzden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na bununla ilgili yazılar eklemiyordum ama özlem bitti ve fm 2010'a süper bir dönüş yaptım.Tabi ki Boluspor ile oyuna başladım ve müthiş transferler yaptım.Bank asya ligini 1. sırada bitirerek süper lige çıktım.Daha sonra süper ligi 2. bitirdim.!. kim oldu diye sorarsanız iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması taraftarları,Ankaragücü oldu.Nasıl oldu ben de anlamadım.Bir sonraki sezon şampiyonlar ligine katıldım ve 2 tane ön eleme maçı oynadım.İlk maçım Standard Liege ile oldu ve eledim Belçika takımını.Bir sonra ki ön eleme maçım ise Liverpool ile oynadım ve onu da elemeyi başardım.Gruplardan başarıyla 2. olarak çıktım ve 2. turda Porto ile eşleştim.Henüz o maçı yapmadım orda kaldım.O maçın sonucunu da sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması holiganlarına duyuracağım.Transferleri merak ettiyseniz bir sonra ki yazımı bekleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder