4 Temmuz 2010 Pazar

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile kurusıkı kullanmak

Sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları bilir ki ben şu an Bolu'dayım. Köyde 5 adet azgın köpek olduğu için bir silaha ihtiyaç duydum ve arkadaşımdan ödünç olarak kuru sıkı aldım bir adet. Ama o da çalışmıyo malesef. Bazen patlıyor bazen patlamıyor beni de deli ediyor. Bu yüzden ben de eski usül elimde sopayla geziniyorum. Ne yapıyım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları köpekler azgın. Dün 3 tanesi üstümüze doğru koştu biz de bisikletle kovaladık onları. Geçen hafta da iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda belirttiğim gibi Gölbaşı'ndaydım ve bisikletle giderken 3 adet köpek kovaladı. Buradan iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçilerine tavsiyede bulunayım, sakın ha itleri küçümsemeyin çok hızlı koşuyorlar. Bisikletle zor kaçtım.Yakalasalardı yiyeceklerdi heralde :) İt gibi koşuyorlar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri bu tavsiyemi siz siz olun unutmayın. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'ndan selam olsun Bolubeyi'ne... Sizlere köpeksiz günler dilerim...

Bolubeyi Mengen'den bildirdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder