10 Temmuz 2010 Cumartesi

Frmtr Trkygnclr'de Transferler 2

Bundan önce ki yazımda ilk sene yaptığım transferlerden bahsetmiştim.Ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizanlarına bir sonra ki transferlerimden bahsedeceğime söz vermiştim.Şimdi açıklıyorum ilk transferimi aman dudağınız uçuklamasın:)Sergio Kun Agüero'ya Boluspor forması giydirdim!!!Daha bitmedi,Serdar Taşçı adlı oyuncuyu da kadroma kattım ve defansımı güçlendirdim.Daha bitmediii,harika yetenek 18 yaşında ki Neymar'ı da aldım.Forvet hattı harika oldu.Bunlarla beraber bir çok genç yetenek aldım ama sanırım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severler bu oyuncuları tanımazlar.Bu yüzden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazıma eklemiyorum.Ama bu aldığım oyncuların ileri de isminin duyulacağından eminim.İşte o zaman iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sayfamıza bu futbolucları eklerim.Yalnız bir sorun var ki o zamana kadar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması biter.Sağlık olsun iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severleri üzülmeyin kendinize kib...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder