6 Temmuz 2010 Salı

Trkygnclr Webmaster Seo'da Transferler

Her iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları farklı takım tutabilirler ve takımlarında görmek istediği futbolcular illaki vardır.Mesala ben Boluspor ve Fenerbahçeyi tutuyorum.Fenerbahçenin Onyewu ile ilgilendiği haberini gördüm internette.İçimden keşke alsak dedim,çünkü harika bir defans oyuncusu.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarının da yorumlarını bekliyorum bu konuda.Ayrıca internette grafite,hazard,huntelaar isimleri de geçiyor ama iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri de bilir ki bunlar sadece spekülasyon.Ve bunlar pahalı oyuncular.Zaten Fenerbahçe'nin bunların hepsini almasına gücü yetmez değil mi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçşilerimiz?İçinizden evet dediğinizi ve bana hak verdiğinizi hissediyorum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları:)Bakalım ne olucak,yeni sezon nasıl geçecek ve Yeni şampiyonlar çıkacak mı Bursaspor'dan sonra?Bu sene Boluspor'dan da bir şeyler bekliyorum.Epey transfer yaptı onlar da.Umarız bu sene süperlige çıkarız.Tabi sayın ozanti'yi de tebrik ediyoruz bu sene Konyaspor süperlige çıktı.Ne şanslısın laaa..Neyse bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması taraftarlarına hayırlı günler diliyor ve bugün kü yazımı bitiriyorum...Hayırlı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder