6 Temmuz 2010 Salı

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve bir gün...

Bir gün internette dolaşırken çok acaip bir şey oldu ve internet kesildi. Nasıl oldu diye bakmaya başladım elbette iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. Meğer sevgili arkadaşlarım elektrik kesilmiş benim laptop bataryası takılı olduğundan ötürüdür ki bilgisayar çalışmaya devam etmiş. Tabi ben bunları farkettiğimde vaziyet ciddi bir hal aldı! Çünkü ben iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için yazı yazacaktım.
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için aslında yazacağım şey kalmadı. Artık sayfa dışı faktörlere yönelmeye çalışıyorum. O yüzden yazılar biraz yavan bir hal aldı...
Bu elketrik kesilmesi de olan bir şey değil sadece uydurma. Yazmak gittikçe zorlaşıyor. Eylül'e kadar neler olacak bekleyip göreceğiz...
http://www.iyinet-frmtr-trkygnclr-webmaster-seo-yarismasi.biz/ adresi ile katıldığımız bu yarışma sıralamasında 3. sayfaya geriledik Google beklediğimiz sayfalara hala uğramadı. Güncellemeleri çok geç yapıyor bu arama motoru Yahoo gerçekten daha hızlı...
Neyse efendim hadi görüşmek üzere, esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder