8 Temmuz 2010 Perşembe

Mirac Kandiliniz Kutlu Olsun...

Bütün islam aleminin ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçilerinin veya iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarının veya iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severlerin iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizanlarının veya iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması taraftarlarının Mirac kandilini en içten dileklerimle kutluyorum.Acaba dini iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na alet ettim diye düşünmeye başladım şimdi.Çünkü kandil kutlarken çok fazla "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" anahtar kelimesini kullandım.Ama ben gerçekten herkesin kandilini kutluyorum.Ozanti arkdaşım senin de kandilin mübarek olsun...Bu arada bugünün kandil olduğunu bugün öğrendim.Köyde olduğum için dünyadan bihaberdarım.Geç olsun güç olmasın diyorum.Neyse bu güzel günü iyi değerlendirelim diyorum.Peygamber Efendimiz(s.a.v)'in yolundan gidelim hal ve hareketlerimizi Peygamber Efendimiz'i örnek alarak ayarlayalım.sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları hepiniz Allah'a emanet olun tekrardan kandiliniz mübarek olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder