14 Temmuz 2010 Çarşamba

Seo yarışmasının ilham kaynağı köy

Bolu'dan iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına selam olsun.Şu anda köyden internete bağlanıyor ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı yazıyorum.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması başlığında da belirttiğim gibi Selim Hocamızın ismini belirttim çünkü sağolsun internetini kullandırdı iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için.Yoksa ozanti arkadaşıma ayıp olacaktı.Tabi ben dehayatımda bir ilk yaptım ve çırdak köyü'nde internete girdim.Bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nelere kadir:)Şu anda oturakta oturuyoruz ve köyde iyi giden şeyler yapıyoruz ozanti anladın sen onu:)Arkamdan horozlar bağırıyor ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için bana ilham kaynağı oluyorlar.Bu arada frmtr trkygnclr ne demek aklıma takıldı şimdi.Tabi Webmaster da nedir onu da bilmiyorum.Neyse iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı için saçmalamaya başladım yine.Gerçi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın özelliği bu.Ne yapacaksın?İdare edecez artık.Bir sonraki yazımda seo tekniklerinden bahsedeceğim,görüşmak üzere esen kalın...Bolubeyi'nden saygılar

1 yorum:

  1. Köyümü özledim yahu ne güzel iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için ilham geliyordu.Çok güzel seo teknikleri kullanıyordum.

    YanıtlaSil