21 Temmuz 2010 Çarşamba

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve Dalgalanmalar

Aslında iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucularına bir önceki yazımda günün son yazısı olduğunu söylemiştim ancak bir şeyler beni yazmak yönünde teşvik etti ve tekrardan yarışma blogumuz için yazıyorum. Efendim bu yazımda sizlere iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması esnasında oluşan dalgalanmalardan bir parça olsun bahsetmek istiyorum. Efendim dün oluşan dalgalanmalar dolayısıyla, sıralamalarda çok büyük değişimler oldu. Şimdi eski yerlerine dönüyor siteler. Site sahipleri neye uğradıklarını şaşırmışlardı bayaca. Bakınız şekil A biz :D

Efendim dünkü dalgalanmadan dolayı bizim sitemiz iyi bir gitti geldi. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları, birinci olan site bayağı bir düştü sonra geri birinciliğe geldi. Üçüncü olan site sanırım ikinciliğe geldi. Biz bugün sabah dördüncü olarak başladık, şu anda beşinciyiz. Umarım beşincilikten birinciliğe gelebiliriz.

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları Twitter, FriendFeed, Facebook, çeşitli RSS servisleri, Yahoo, Dmoz, Google, Bing ve benzeri ne kadar şey varsa hepsini kullanıyoruz. İşte birinci olmak amacıyla ne varsa kullanıyoruz. Siz de kullanın. Vallaha SEO için pek bir faydalılar. Neyse ipin ucu kaçmadan şeyi yazıyı bitirelim.

1 yorum:

  1. Dalga bence denizde olur.Dalga ne arar la iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda:))

    YanıtlaSil