26 Temmuz 2010 Pazartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve KYK Yurt Başvuruları

Bildiğiniz gibi iyinet frmtrt trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları bildiğiniz gibi bolubeyi ve ben üniversite öğrencisiyiz. Bu nedenle de burs-yurt gibi devlet tarafından öğrenci yaşamını kolaylaştırmak ve rahatlığı sağlamak amacıyla organize edilen hizmetlerin başvuru ve sonuçlanma süreçlerini iyi takip etmek zorundayız. Takip ettiğim için de bugünün ilk yazısı yurt başvurularıyla ilgili olmak zorunda oldu.

Efendim bugün 26 Temmuz 2010 Pazartesi, yani bugün yurtlara başvurular başlayacak. 13 Ağustos 2010 günü de bitecek ve 2010-2011 öğretim döneminde bütün yurtlarda 31 Ağustos 2010 tarihinden itibaren
öğrenci kayıtlarına başlanacak, 13 Eylül 2010 tarihinde de hizmete açılacaktır.

Başvuracak tüm arkadaşlara çıkmasını dilesem de öncelikle kendime yurdun çıkmasını sonrasında ise çekilişe katılan (valla kusura bakmayın bildiğimiz çekiliş yani) tüm arkadaşların kazanmasını Yüce Rabbim'den niyaz ederim.

Neyse pek sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları bugünün ilk yazısı kendimle alakalı olsun istedim, bizi takip etmeye devam edin gün içerisinde SEO makalelerimize tüm hızıyla devam edeceğiz... Görüşmek üzere beni özleyin anacım...

1 yorum:

  1. KYK'ya başvuran herkese kredi çıkıyor sanırım.

    YanıtlaSil