20 Temmuz 2010 Salı

Seo Yarışmasında ben de şoktayım!!!!

İyi akşamlar dilerim iyinet frmtr trkygncr webmaster seo yarışması oklurları.Şu a n gerçekten şoktayım.Az önce google'a iyinet frmtr trkygncr webmaster seo yarışması kelimesini yazdığımda kendi sitemizin ismini göremedim ve şok oldum.Kendi kendime sormadan da edemedim o kadar seo tekniklerini yeni yeni kullanmaya başlamışken nasıl oldu da böyle ani bir düşüşi yaşadık?Son zamanlarda gerek ziyaretçi sayısının artışı konusunda gerekse backlink konusunda çok uğraşmıştım ama sağlık olsun.Tabi ki ozanti arkadaşımın da dediği gibi pes etmiycez iyinet frmtr trkygncr webmaster seo yarışması'nda.Önümüzde 2 ay gibi bir süre var.Şunu da göz önünde bulundurmalıyız ki biz 1 ay içerisinde 17.sayfadan 1. sayfaya çıktık.Bu yüzden moralimizi bozmuyoruz ve çalışmaya devam edeceğiz.iyinet frmtr trkygncr webmaster seo yarışması'nda yükselmek için backlink,ziyaretçi sayısı artırma yollarımızı tekrardan kullanacağız.Şok geçirdiğim için fazla uzun yazı yazamıycam kusura bakmayın iyinet frmtr trkygncr webmaster seo yarışması taraftarları,kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder