3 Temmuz 2010 Cumartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sıralamada çakılıp kaldık...

Ne yapsak ne etsek de sıralamadaki o yerden kurtulsak? Çünkü bu benim canımı sıkmaya başladı daha kaç gün orada kalacağız belli değil...
Bu 19. sıradan kurtulamazsak yarışmayı sanki kazanamayacakmışız gibi geliyor bana.
Bilmiyorum bolubeyi ne düşünür bu konuda.
Eğer o da benim gibi düşünüyorsa yakın zamanda olacak şeyleri tahmin edemiyorum.
Bu arada belirtmeliyim ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucusu dostlarım bu yazı sadece yazı olsun diye yazılmış bir yazıdır.
Amaç sadece siteyi güncellemiş olmaktır.
Bunun dışında bir amaç arayan kişi hakkında iyi düşünmüyorum.
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması bir yetenek yarışması gibi devam eden bir yarışma.
Ama sen sen ol bazı şeyler için yarışma!
Ayrıca da karışma bende!
Evet bugünün ilk yazısı belki faydalı bir yazı değildi ama arada olur böyle şeyler.
Olmadığını iddia edene şaşıyorum.
Ayrıca da iddiasını isbat edemeyeceği için saçmaladığını sanıyorum. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için bugünlük bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder