22 Temmuz 2010 Perşembe

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve Kanıt

Pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları arkadaşlardan bazıları elbette biliyordur. Hani şu Kanal D ekranlarından evlerinize ulaşan Kanıt adında bir polis dizisi var. Eee var dediğinizi duyuyorum ama biraz bekleyin. Bu dizi bence tam bir saçmalık. Ben Supernatural Türkçe manasıyla Doğaüstü (biliyorum kötü çeviri/bad translate :D) isimli diziyi seyrettiğim için Amerikan dizilerinden bizimkilerin arakladığı klişeleri gördüm. Ve gayet berbat bir dizi çıkardıklarını farkettim. SEO yarışması ile alakasına gelirsek; sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları böyle dizileri görünce midem bulanıyor ve ben de haliyle SEO yarışması için özgün, güzel, harika ötesi Semantic Web anlayışına uygun içerikler üretemiyorum ve bu beni stres altına sokuyor ya. Şimdi anladı benim çok sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuru arkadaşlarım olayın ne denli önemli olduğunu değil mi?

Neyse efendim bir sonraki yazımı iple çekiniz, zira bir kaç tane süper ötesi karikatür paylaşacağım. Çok içimden geldi yarışma biraz renklensin değil mi yahu?
Hadi bu yazı için bu kadar yeter iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları...
Bu arada az kalsın iinet frmtr trkygencler webmaster seo yarışmasi yazıyordum, hoş oldu :)

1 yorum:

  1. Acaba iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nı takip edenler arasında da kanıt dizisini takip eden var mıdır?

    YanıtlaSil