5 Temmuz 2010 Pazartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve flüt öttürmek

Az önce facebook'da bir video seyrettim sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri.İbrahim tatlıses oğluna flüt alamıyor ve bu durumdan dolayı çok üzgün. Tabi doğru meyhaneye rakı içmeye. Neden ben oğluma flüt alamıyorum diye bağırıyor ve etrafındakiler sakinleştiriyor. Oğlu ise okulda ağlıyor benim niye bir flüdüm yok diye. Burada iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nı takip edenler farketmiş midir bilmiyorum ama oğluna 5 liralık flüt alamayan nasıl 30 liralık rakıyı içiyor? Benim komiğime gitti bu durum ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları ile paylaşayımn dedim. Tabi facebook'da da paylaştım ve şunu yazdım: flüt almak 5 lira, rakı almak 30 lira, flüdü öttürmek paha biçilemez :)) Eski türk filmelerinden bir tanesi işte. Bu tür saçmalıkların hepsini iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazmaya kalksam bıkarım heralde. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'ndan soğrum heralde. Ama yine de Türk filmlerini seyretmeyi bırakmayalım yenileri gayet güzel... iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder