22 Temmuz 2010 Perşembe

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve Deprem

Herkes blogunda yani iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunda bunu yazıyor. Deprem oldu, sıralama daha çok değişir. Fazla link değişimi yapanlar görecekler falan filan. Herkesin bildiği kendine tabii ama yine de insanlardan bir şeyler öğrenmek için sitelerini takip ediyorum ve sürekli sıralamanın değişmesinden yakınmaları garibime gidiyor. Yok efendim deprem oldu, yok efendim çatladı patladı, yok efendim iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması hopladı zıpladı. Sürekli böyle bir şeyler...

Neyse onları geçelim iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında bunların doğal olduğunu söylemiştim. Olur arada sırada bunlar. Asıl birinci aslında son saniyede belli olacak iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında... Nasıl mı olacak bu? Efendim gayet basit bence son anda şimdilerde olduğu gibi bir dalgalanma yaşayıp paldır küldür birinciliğe oturan birisi 3500 Türk Lirası olan para ödülünü alıp aynen cebellezi edecek. Yani yarışma birincisi aslında son saniyenin tesadüf birincisi olacak. Ve burda asıl önemli olan şey ŞANS. Gerçekten bakın SEO bilgisi falan bir yere kadar şansı olan iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında birinciliği götürecek.

Demedi demeyin bakın yarışma sonrasında buraya aynen yazacağım. Görürsünüz. Bu arada birinci olan sitenin sahibine birisi şöyle demiş: "Gösteriyorsun ama elletmiyorsun" Laf çok hoşuma gitti açıkçası, kahkahalarla güldüm.
Neyse efendim iyinet platformunda frmtr sponsorluğunda trkygnclr arasındaki webmaster kişilerle gerçekleşen SEO bilgisi gerektiren yarışma için yazdığımız bir yazının daha sonuna geldik. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunda bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Heralde bu da bir iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı olsa gerek:)

    YanıtlaSil