24 Temmuz 2010 Cumartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile seo teknikleri 8

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması seo teknikleri adlı yazılarımıza bir yenisini eklemenin mutluluğunu yaşıyorum.Bu arada hepinize merhaba iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları:)Bugünkü seo tekniğimiz etiketlemelerle alakalı bir konu.Öyle hemen etiketleme deyip geçmeyin hele ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na katılmışsanız.Yazınızı yazdıktan sonra etiketleme yaparken kullandığınız kelimenin yazının içerisinde de bulnumasına dikkat edin.Örnek verecek olursak;ben iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazı ekliyorum ve boluspor kelimesini etiketledim ama iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımın içerisinde boluspor kelimesi yok ise zarar etmiş oluruz.Aşağıya baktığınızda boluspor kelimesini etiketlediğimi göreceksiniz.Çünkü boluspor kelimesini iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımın içerisinde kullanmış oldum.Tabi ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması kelimesini de etiketleyeceğim.Zaten yarışmanın amacı da bu değil mi?Bunula beraber seo teknikleri kelimesini de etiketleyeceğim.Çünkü bu kelimeyi de kullandım aynı zamanda da seo tekniklerinden bahsettim.Google bunları anlıyor, bu yüzden dikkatli olmamız gerekiyor.Etiketleme işlemi gördüğünüz gibi önemli bir işlem.Umarım faydasını görmüşsünüzdür bu yazımın,hepinize hayılı günler dilerim...

1 yorum:

  1. Sürekli Boluspor üzerinden örnek veriyorum ama elimde değil ne yapayım?iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın etkileri...

    YanıtlaSil