10 Temmuz 2010 Cumartesi

Mengen' de fm 2010 oynamak

Selamınaleyküm iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizanları veya iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severler,artık her neyse.Geçen ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımda Boluspor'a yaptığım transferlerden bahsetmiştim fakat eksik söylemişim.Hem de çok büyük bir eksik.Lazio takımından Mauro Zarate ismini transfer ettim.Şu ana kadar istatistikleri süper.Bu istatistikleri iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda paylaşmak isterdim ama şu an aklımda değil.Mauro Zarate'yi eminim iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severler bilir ama bilmeyenler için kısaca bahsedeyim.Mauro zarate 23 yaşında arjantinli golcüdür ve aynı zamanda sağ ve sol kanatlarda da oynamaktadır.İşte böyle bir futbolcuyu kadroma kattım ve çok mutluyum.Tabi bunları iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda da paylaşmanın mutluluğunu ayrıca yaşıyorum.Şimdilik bu kadar aeo iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması holiganları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder