5 Temmuz 2010 Pazartesi

Seo Yarışmasında 2. Sayfa

Bolu-Mengen'den iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına Bolubeyi'nden selam olsun.Bugünkü konumuz lanetli olan iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'ndaki 2.sayfa.Neden lanetli dediğimi tahmin etmişsinizdir.Bir türlü yükselemedik,takılıp kaldık buralarda.Ama buna da şükür.Çünkü ilk zamanlar google'a iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazdığımızda 17. sayfalarda çıkıyorduk.Geçenlerde bir kaç hile yazmıştık(kaloriferden çıkan radyasyoın dalgaları vb.) ama pek işe yaramadı sanırım.Google'a iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazıyorum ama hala bir değişme yok.Sağlık olsun..iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda günler su gibi akıp geçiyor.Su gibi dedim de fox tv'deki su gibi programına çıkasım geldi.Ailem beni evlendirmiyo,ben de oralardan umutluyum,belki beni evlendirirler diye.Güzel program aslında,hem orda iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nı güzel bir şekilde temsil ederim.. Sanırım mart kedileri gibi oldum biraz. Neyse efendim olur böyle vakalar, yazıyı burada kessem daha hayırlı olacak :) Bolubeyi hayırlı günler diler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder