9 Temmuz 2010 Cuma

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması süre azalıyor...

S.a. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizanları... Herkesin Cuma'sı mübarek olsun diyor ve bugünkü ilk yazıma başlıyorum. Başlıyorum dediyse aslında başlamıyorum ama başlamış gibi yapıyorum. Yani başlmaktan kastımın ne olduğuna da bağlı tabi başlama dediğim şey. bir yandan da yazıyı bir yere bağlayamama korkusu var içimde. Bunları yazıyorum ama ya bir yere bağlayamazsam... Ya sonuca ulaştıramazsam iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için yazmış olduğum bu muhteşem yazıyı. Ya Google arama sonuçlarında diğer bir yığın saçma yazı arasında kaybolup giderse bu yazı. O zaman ne olur biliyor musunuz? O zaman ben bir daha yazamam yazsam da kimselere okutamam. Okutamam çünkü utanırım sayın pek değerli ve muhterem  iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizan gurpları...
Kimseye okutamazsam da yazdıklarımın bir hükmü olmaz.
Neyse efendim kendime koymuş olduğum kelime sınırını geçmeye çalıştım o kadar. Malumunuz süre daralıyor artık ilk sayfaya çıksak hiç fena olmayacak yarışma kızışıyor. Bolubeyi de artık Ankara'ya bir dönse de backlink çalışmalarıma destek olsa :D Eylül'e daha çok var ama Google amcanın backlink bulma hızı da öyle Yahoo amcanın ki gibi değil. Umarım bir an önce Google bizim backlinklerimizi bulur ve bizi daha da üst sıralara taşır. Daha olmadı Yahoo aramalarında birinci sırada çıkıp biz olayı yanlış anladık SEO deyince diğer arama motoru için SEO yaptık paramızı verin diye yırtınırız :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder