12 Temmuz 2010 Pazartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Seo Hileleri

Bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına tekrardan merhabalar...Dün itibari ile Keçiören'e dönüş yapmaktayım.Yani bu da demek oluyor ki internetle buluştum sonunda.Neyse biraz seo tekniklerinden bahsedelim.Hem de kimsenin duymadığı teknikler..Öncelikle iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda yükselmek istiyorsanız backlinke önem vermeniz gerekir.Sayın ozanti arkadaşımız da iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısında belirtmiş zaten birinci durumda bulunan sitenin şu anda 27000 civarı backlinki varmış.gerçek ten güzel bir seo tekniği kullanmışlar.Kendilerini iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ailesi olarak tebrik ediyoruz,tabi şimdilik.Çünkü muhteşem seo tekniklerimizi kullanrak birinci biz olacağız(inşallah).Aslında ozan arkadaşım bana iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na katılmadan önce söylemişti seo hileleri yapmamız gerektiğini ama ben malesef sadece yazı yazmakla yetindim şimdiye kadar.Şu backlink olayını bir becerebilirsem tam süper olacak ve üst sıralara tırmanacağız.Uzun bir aradan sonra evimden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı eklemenin mutluluğunu yaşamaktayım.Köyde biraz sıkıntı çekmiştim bu seo yüzünden.Hayırlı geceler hepinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder