14 Eylül 2010 Salı

2010 Referandum Sonrası

Uzun bir aradan sonra hepinize hayırlı günler diliyorum sayın pek muhterem İyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. En son yazımda belirttiğim gibi bayram dolayısıyla Afyon’a gitmiştim. Diğer adıyla Afyonkarahisar. Oradan Ankara’ya dönmek istemiştim fakat Aşti’de indiğimde anahtarlarımı almayı unuttuğumu fark ettim ve Mengen’e bilet alarak köye gittim. Ve köyde ilk bayramımı geçirmiş oldum. Kalabalık olduğu için köyde geçirdiğim en güzel günlerden biri diyebilirim. Neyse güncelliğini koruyan ve başlıkta da belirttiğim asıl konumuza gelelim. 12 Eylül 2010 günü ülkemizde halk oylaması gerçekleştirildi. Direk oylara geçecek olursak %58 evet, %42 hayır çıktı.Bu benim beklediğim sonuçtu diyebilirim. Fakat referandumdan sonra facebook gibi sosyal sitelerde yapılan saygısız ve ahlaksız yorumlar beni şaşırttı. Oylarını hayır yönünde kullanan bazı şahıslar evet oyu kullananlar için gerizekalı, vatan haini, cahil, yobaz, tayyibin kuklası gibi terbiyesizce söylemlerde bulundular. Özellikle kaç yılımı geçirdiğim arkadaşlarımdan duydum bu sözleri. Normalde siyasetle uğraşmayı fazla sevmem ama facebook’da o kadar referandum yorumu görünce dayanamadım ve yapıştırdım yorumları sırasıyla. Tabi bu sitemizi takip eden İyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları da var illa ki. Kimisi evet dedi, kimisi hayır dedi. Ben en doğrusunu yaparak bütün İyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severlerin kullandığı her türlü oya saygı duyuyorum ve vatanımıza milletimize hayırlı olmasını diyorum. Bugün bu kadarlık yazı yeter diyelim. En çok okunan yazılarımızdan bazılarının linkini verelim. Belki sevgili İyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları tekrardan bu yazıları okumak isterler:

Emre kılınç
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Organik tarım ve organik seo

Herkese iyi mutlu günler dilerim. Kendinize iyi bakın iyinet seo’cular….

1 yorum:

  1. Hala referandum tertışmaları yapanlar var ne yazık ki.İyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yakışmayan bir durum...

    YanıtlaSil