26 Eylül 2010 Pazar

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Son 48 Saat

Merhabalar sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. Sizlere bugün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogumuzdan sizlere son 48 saat heyecanını ve bir yarışmada son 48 saat yaşanıyorsa webmaster arkadaşlar neler yapabilirler onlardan bahsetmeye çalışacağım. Bu arada hala üçüncü sıradaki yerimizi koruyoruz. Demek ki hakkımızda hayırlısı böyleymiş diyoruz biz. Bolubeyi'de az önce yarışma sitemiz için yazdığı bir yazıda demişki biz yarışmaya başladığımızda on yedinci sayfalarda geziyorduk. Şu anda ilk üçteyiz halimize şükür. Aynen öyle webmaster dostlar aynen öyle. Bakmayın şimdi dişe dokunur olduğumuza SEO adına çok şeyi biz bu yarışma sayesinde öğrendik ve öğrendiğimiz SEO tekniklerini, bu blogta SEO makalesi olarak yazmaya çalıştık. Bunun sonuçlarını da işte bugün yarışma bitimine kırk sekiz saatten az bir süre kala Google arama sonuçlarında görüyoruz. Şimdi on yedinci sayfada veya on yedinci sırada değiliz Allah'a çok şükür. Tabi son anda olacaklar da önemli, son anda olmayacak bir şey olur ve SEO yarışmasında sonlara doğru gideriz, insanlık hali bunlar olabilecek şeyler. Şimdi bolubeyi benim için diyecek ki şom ağızlı... Bende ona yine diyeceğim ki kardeşim Allah hakkımızda hayırlısını versin. Sen sıkma tatlı canını :)

Neyse son kırk sekiz saat içerisinde neler yapılabilir ona gelelim sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun takipçileri... Bildiğiniz gibi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için artık backlink kasmak, değişik SEO yöntemleri denemek, hatta içerik girişi sağlamak çok önemli değil çünkü son kırk sekiz saat içinde sıralama ne kadar değişebilir ki? Bu nedenle de ben diyorum ki son iki gün artık sonucu bekleyin sadece. SEO yarışması nasıl bitecek diye merak edin ama asla kendinizi strese sokacak şeyler yapmayın. Bunlar SEO uygulamaları dahi olsa. Çünkü son kırk sekiz saat içerisinde çok etkili olabilecek bir yöntem sanmıyorum, bence yok öyle bir SEO yöntemi. Bolubeyi sana da sesleniyorum. Hergün yaptığın rutin şeyleri yapmayı ihmal etme. Özellikle blog için yaptığın rutin işleri. Kesinlikle yap ha.

Bir de bu yarışmanın sağlık kısmı var. Buradan iyinet ve frmtr yöneticilerine söylüyorum yarışmaya katılan herkese 150TL ek ödeme yapılmalı. Sonuçta yarışmaya katılanların çoğu hemoroid oldu. Bu nedenle diyorum ki ek ödeme yapın. Bu hemoroid sizin yüzünüzden oldu. Değil mi sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yarışmacıları? Eğer ek ödeme yapılmazsa yarışmaya katılan herkese, yıkarım o iyinet ve frmtr forumları. Bir de yazımı bitirmeden önce son gün kendi sitemizde yapmak için bir şeyler planladım ben. Umarım bolubeyi de uyar bu plana. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için son yirmi dört saatte yapmayı planladığımız şey için ben toplamda 4 tane hazırladım bolubeyi sen de kaç tane var?

Sevgili takipçilerimiz, bugüne gelene kadar sitemizde sizlerle pek çok bilgi paylaştık. SEO adına özellikle pek çok şeyler yazdık çizdik. Bolubeyi de ben de SEO adına çok şeyler öğrendik yarışma esnasında. Bu yarışma bizim için çok kıymetli oldu. Bugün artık bitmek üzere olan bir yarışma ama biz hala bir şeyler öğrenmek için mücadele ediyoruz. Siz de eğer bizler gibi bir şeyler öğrenmek istiyorsanız, bu beş yazıya göz atabilirsiniz.

gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz

Bir başka iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısında buluşmak ve sizlere katma değer sağlamak üzere hoş kalın hoşça kalın. Allah'a emanet olun, bol SEO'lu ve Google aramalı günler olsun hepinize...

1 yorum:

  1. bu son 48 saat umarım bütün "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" yarışmacıları için hayırlı olur.

    YanıtlaSil