23 Eylül 2010 Perşembe

Sayısal tasarım ile frmtr trkygnclr ilişkisi

Pek muhterem iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu ailesi hepinize yeni iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımda iyi günler diliyorum. Makale yazmamın gerekliliğinin farkına vardım fakat konu bulamadım. Sağ olsun ozan ti bir fikir aklıma soktu. Bu sene alacağımız sayısal tasarım dersi ile seo arasında ilişki kuramamı söyledi. Ben de şimdi biraz saçmalayarak buradaki yazıma başlıyorum.

Sayısal tasarım hocamız olan yardımcı doçent hasan şakir bilge, hedefimizin işlemci olduğunu ve bu sene tamamen ona yoğunlaşacağımızı söyledi. Şimdi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları merak ediyordur, seo ile ne alakası var diye hemen söyleyeyim. Bildiğiniz gibi sıralamamızı kullandığımız seo tekniklerine göre google belirliyor ve google'ın da serverları var. Tabi bu serverların bir de işlemcileri var. Bu işlemcileri anlamak için sayısal tasarım dersini anlamak ve bilmek gerekiyor. Bu derste önemli olan işlemci-harddisk-bellek arasındaki ilişkiyi anlamak ve kurmaktır. Aslına bakarsanız biz de tam olarak bu dersi almadık ama kısaca hocamız bahsetti bu şekilde.

Az önce ozan ti den bir şey daha öğrendim. Google'a yalakalık yapmak gerekiyormuş bu yüzden zaman zaman makalelerimizde google kelimesini kullanmak gerekiyormuş. Yani yeri geldiğinde yalakalık yapmasını bilmek gerekiyormuş. Ama bu yarışmaya yeni başlamış olsaydık bu yalakalığı yapmazdık çünkü çevirisini yap sorununa sebep olduğunu düşünüyorum. Çünkü yabancı kelime olarak görünüyor google kelimesi. Bu saatten sonra giren şemsiye açılmayacağı için sorun yok. Bu arada ozan ti ile birlikte karadeniz çay  evinde oturuyoruz ve İlhami'yi bekliyoruz. Eski değerli yazılarımızdan da linkler paylaşarak yazımı noktalıyorum:
emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
gazili olmak ayrıcalıktır
Hadi doya doya okuyun kolay gelsin...

4 yorum:

  1. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" için bir yorum daha yapayım da 3 olsun güç olmasın.

    YanıtlaSil
  2. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" adına sayısal tasarım ile ilgili güzel bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
  3. sayısal tasarım ile frmtr trkygnclr arasındaki ilişkiyi tam olarak kuramadım.

    YanıtlaSil
  4. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitesinde çok alakaya maydonuz bir yazı daha. CTRL+W direk kardeşim bu ne biçim iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı?

    YanıtlaSil