27 Eylül 2010 Pazartesi

Çıkmamış Candan Ümit Kesilmez...

Artık yarışmada dördüncü sıradayız iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması içerisinde... iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları bilirler. 6 ay boyunca hiç durmadan çalıştık. Hak ettiğimiz üçüncülük olmalı. Aslında biz ikincilik bekliyorduk ama şimdi ikincilik beklerken dördüncülüğe gerilemek bende şok etkisi yarattı. Bolubeyi de aynı durumda sanırım. Yanında değilim ama tahmin edebiliyorum halini.

Kardeşim çıkmadık candan ümit kesilmez sıkma canını. Gece 23:59:59 olana kadar vakit var. Allah büyük. Sen oku Ayet'el Kursi'yi, oku Fatiha'yı, Allah'tan hayırlısını dile, ben inanıyorum hala ilk üçte olabileceğimize. Google olsun, diğer yarışmacılar olsun hiç farketmez....

Böyle diyorum ama ben de iyice gerildim. Çünkü buradan gelecek paraya ümit bağlayıp yapacağımız şeyler vardı. Bakalım yarışmanın bitiminde nerede olacağımızı göreceğiz. Gece boyunca makaleler eklendi, o kar yazılar yazıldı ama Google bizi bir sıra daha geri itti. Bakalım neler olacak... Bir de çevirisini yap sorunu var ama neyse artık daha fazla yazamayacağım. Zaten bir garip haldeyim şimdi... Bir başka iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısında görüşünceye kadar kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder