18 Eylül 2010 Cumartesi

Şizofren Olmak İsteyenler Bu Yazıyı Okusun

Sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu severler, Yine yeniden ODTÜ’den selam ve sevgiler yolluyorum. Burada 6. Günümüz sanırım, tarih kavramları, saat kavramları bir birbirine karıştı. Çok şükür yarışma sonlandı bugün ve birisinden kurtulmuş olduk. Geriye kaldı iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması. Onun da 8 günü kaldı. Bu son 1 hafta çok zor geçti, iki yarışma idare etmenin sonucu; şizofrenlik, cins hareketler, merdivenden yan yan veya geri geri çıkmak, telefonun şarj aletiyle bir birimize elektrik vermeye çalışmamız, terliklerle bir birimize varmaya çalışmak, bir birimizin kafasına naylon poşet geçirmeye çalışmak gibi hareketlere yol açtığının gördük. Aslında şizofrenliğin tanımı tam olarak bu değil ama olsun. Ha bir de her gece 10-12 arası şizofren filmleri de seyrediyoruz.

Bu şizofrenliğin en büyük sebeplerinden bir tanesi de sanırım “çevirisini yap sorunu”. Aylardır halledemedik şunu gitti. UPEM’in de bu şizofrenliğe katkısı yadsınamaz. Bu süreç içerisinde aldığımız dersler bi acayipti. Zaten derslerin hiç birsini bu ene almadık 1. Sınıf olduğumuz için. Bir de ders anlatan hocalar yarı İngilizce yarı Türkçe anlatınca için b.k’u çıktı. Sorular da zaten saçma sapandı. Yok adamın biri programlamayı unutmuş sizin yardımınıza ihtiyacı var, yok adamın biri bilgisayar mühendisine ihtiyacı varmış yardım etmezseniz ölecekmiş gibi… Bana ne bunlardan gebersin gitsin. Zaten yarışmada başım ağrıyordu bi de bunlarla mı uğraşacağım. Webmaster seo yarışmasına makale mi ekleyim, bu adamlarla mı uğraşayım? Gel de kafayı yiyip şizofren olma. Dediğim gibi şizofren olma merakınız varsa birden fazla yarışmayı idare etmeye çalışın, şizofren filmleri seyredin. Ama yine de tüm bunlara rağmen günde 4-5 makale yayınlamayı başarıyoruz. Backlink veremiyoruz o ayrı mesele. Ama az kaldı yarın evimize dönüyoruz ve backlink kasmaya başlıyoruz. Yanılmıyorsam şu anda 51 bin civarı backlinkimiz var.

Şu anda önemli olan çeviri sorunu bizim için. Bu sorunu aştığımız takidirde birinciliğe oturacağımızı ve bir daha oradan indirilemeyeceğimizi tahmin ediyorum. Gerçi ben eve döneceğim ama ozanti yurduna dönecek. Bu gece de bu kadar, diğer yazılarımıza göre içerik biraz farklı oldu ve şizofrenlikten bahsettik. Umarım bu da webmaster yarışması taraftarları için faydalı bir yazı olmuştur. Haydi Allah’a emanet…

4 yorum:

  1. şizofren olmak istiyorum diyenler için gayet güzel bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil
  2. canım kardeşim benim. ne günlerdi diyeceğimiz günlerden olacak inşallah bu günlerde. ileride geriye dönüp baktığımız zaman gülümsetecek anılarımızdan olur inşallah. zamanında emre ve ozanla şöyle yaptıydık demen ümidiyle. bu arada buradan bugün makale ekleyemeyeceğimi boktan bir vaziyette olduğumu, bu vaziyeti yarın okulda detaylıca anlatmak üzere şimdiden bildireyim. gerçi makale ekliyemiyorum ama makle gibi yorum ekliyorum bunun da kıymetini bil. herkese yapmam bunu :p bu arada malum siteye baktın mı yolladığımız şeyi yayınlamışlar mı? bir de backlink çalışmaları nasıl gidiyor? son olarak Allah'a emanet ol, Rabbim her konuda senle olsun...

    YanıtlaSil
  3. iyi bi hatıra olacağı kesin, unutmayız herhalde:D. biraz backlink verdim biraz da iyinet e falan mesaj ekledim,makale Sorun değil hacı ben eklerim şimdi makaleyi de 4. lüğe düşmüşüz aq.

    YanıtlaSil
  4. 3.yüz şu anda umarım "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması"'nda 1. ya da 2. oluruz

    YanıtlaSil