22 Eylül 2010 Çarşamba

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'ndan Sitesinden Gelir Sağlayamayanlara Tavsiyeler...

Merhabalar sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun değerli takipçileri... Bu yazımıza biraz moral bozukluğuyla başlıyoruz. Bunun nedini son bir gündür sıralamada üçüncüyken bir sıra gerileyerek, dördüncülüğe gelmemizdir. Her ne kadar yarışmada 17. sayfadan ilk beşe girmeyi başarmış olsak da, bu duruma kadar gelmişken gerilemek biraz can sıkabiliyor, tıpkı şu anda bizim eski yerimizde oturan arkadaşın dediği gibi sayfanın bir F5 ile değişmesi can sıkıcı.

Neyse efendim dertlenmeyi bırakıp işimize bakalım diyorum ben. Bugünkü ilk makalemiz Webmaster arkadaşlarımız için bazı tavsiyeler içerecek. Özellikle de sitelerinden gerekli verim elde edemeyen webmaster dostlarımız için kısa yoldan uygulayabilecekleri bir tavsiye dizisidir bu yazı. Biraz kısa gelebilir bazı arkadaşlara. Şimdiden kısa olabileceği için özür diliyorum...

Sevgili webmaster arkadaşlar, eğer siteleriniz gerektiği ilgiyi göremediyse, o kadar çabalamanıza rağmen bir türlü hak ettiği yere gelemiyorsa, kısacası size para kazandırmıyorsa yapmanız gerekenleri kabataslak anlatmaya çalışacağım.

Öncelikle sitenizin anahtar kelimesinde rekabet fazla mı sorusunu sorun kendinize. Cevabınız evetse, kendinizi bu rekabet içerisinde iyi yerlere gelip gelemeyeceğinze karar verin. Eğer iyi yerlere gelebileceğinizi düşünüyorsanız, yapacağınız şey iyi bir backlink ve özgün içerik çalışması olmalıdır. Kısaca SEO uygulamalarınız gözden geçirilmelidir. Bunları yaptığınız halde hala getirisi götürüsünü karşılamıyorsa okumaya devam edin...

Efendim özgün içerik üretmekten bıkmadıysanız ama para kazanamaz bir halde de devam etmek istemiyor musunuz? Tahmin edebiliyorum ne halde olduğunuzu... Aynı durumdayken karşılaştığım bir yer var! Buraya yazı yazdığınız zaman kesinlikle para kazanıyorsunuz. Ama az ama çok... Neresi mi elbette Pilli Network. Bu yazı için kızanlar olabilir. Ben hala Pilli'den para kazanıyorum ve hala da yazıyorum.

Bugünkü ikinci yazımızın da sonuna geldik efendim bir sonraki yazımızda buluşmak dileğiyle...


SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda buluşmak ümidiyle, Allah'a emanet olun sevgili okuyucularımız, küçüklerimizin gözlerinden büyüklerimizin ellerinden öpüyoruz. Hayır duarlarınızı eksik etmeyin bizden. Bir de sosyal medyada bizden bahsederseniz çok seviniriz. İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder