19 Eylül 2010 Pazar

Yarışmada İnanlmaz Şeyler Oluyor!!!

Daha az önce iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına selam yollamıştım ama yine yolluyorum. Çünkü az önce yakındığım durum inanılmaz bir şekilde eski haline döndü. Dördüncülüğe düştük diye üzülürken birden ikinciliğe çıkmanın mutluluğunu yaşamaktayım. Sanki Fenerbahçe-Galatasaray derbisi veya boluspor'un süper lige çıkma mücadelesini seyrediyorum. Her kontrol linkine bastığımda bir atak gerçekleşiyor:D Hop oturup hop kalkıyoruz. Bu arada bu anlık değişme bazı araştırmalar yapmamı sağladı. Bizim yerimizi alan siteleri araştırdım biraz ve google backlink'lerinin bizden kat ve kat fazla olduğunu gördüm. Aynı zamanda Alexa sıralamalarının da bizden iyi durumda olduğunu gördüm. Şu saatten sonra alexa için yapılacak pek bir şey yok ama google backlink sayımızı artırabiliriz. Ayrıca webmaster yarışması sitemize de düzenli olarak makale eklemeliyiz. Çünkü bu saate kadar makale eklememiştik. Az önce eklediğim makalenin indeks alması sonucu eski halimize döndük sanırım. Tabi Google alıştı günde 4-5 makale eklememize. Ne de olsa şunun şurasında 1 hafta gibi kısa bir süre kaldı. Biraz daha dişimizi sıkacağız artık. İyine seo sitemizi bir anlık da olsa boş bırakmaya gelmiyor. Şu son zamanlarda yarışmada inanılmaz şeyler oluyor!!! Artık bütün webmaster yarışması siteleri son kozlarını oynuyor ve tabiri caizse biz de dahil hayvan gibi çalışıyoruz. Şimdi birazdan karakızın başından kalkacağım ve geri döndüğümde he şeyle karşılaşabilirim. Ona göre kendimi her şeye hazırlıklı olmalıyım, sadece ben değil bütün webmaster yarışmacıları hazırlıklı olmalı. Şu durumda az önce yayımladığım şu yazıda haksız çıktım. Hacklink olayı da yok, güçlü backlinklerin silinmesi diye bir şey de yok. Sadece düzenli makale yazmamaktan kaynaklanıyor. Artık çok dikkatli olacağız "yarışmada inanılmaz şeyler oluyor" dememek için. Bu yazımın da iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları ile birlikte sonuna geldik. Tekrardan görüşmek üzere. Belki de birazdan bir makale daha yayımlarım...

1 yorum:

  1. bu da çok renga renk bir yazı olmuş böyle "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" yazısı olmaz olsun...

    YanıtlaSil