22 Eylül 2010 Çarşamba

İyinet frmtr seo için kötü bir gün

Benim akşamım pek iyi olmasa da bütün iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına iyi akşamlar dileyerek iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması yazıma başlıyorum. Bugün hakikaten kötü bir gündü. Sabah sıralamaya baktığımızda 4. sıradaydık ve hala da öyleyiz. Bununla beraber Bugün ozan ti ile birlikte Boluspor Hacettepe maçına gittik. Maç Ankara'da idi ve Ziraat Türkiye kupası maçıydı. Yazımın başında da belirttiğim gibi iyinet frmtr seo için kötü bir gün ve bu maçta 2-1 mağlup olduk. Bana koyan elenmemizden ziyade golü uzatma dakikasında yememizdi ve de doğru dürüst atakları yoktu. Bizim zenci futbolcular gayet iyiydi. Zaten Türkiye'de futbolcunun ve basketbolcunun zencisi makbuldür. Bu maçtan sonra ben de bu söze hak vermeye başladım. Evet iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması dostlarım gördüğünüz gibi acım büyük ama Allah daha büyük dert vermesin, halimize şükür. Bir de şu çevirisini yap sorunundan kurtulsaydık çok iyi olacaktı ama artık ümidimiz de kalmadı. Zaten şu anda elimiz kolumuz bağlı bir şekilde oturuyoruz, yapacak bir şey yok bu düşüşe karşılık. Şahsım adına bir mucize gözetliyorum, belki üst sıralara tekrardan tırmanırız diye. En azından ilk 3'e girmeyi çok isteriz. Bu ne şekilde olur bilemem tabi, belki aniden şu çevirisini yap sorunu ortadan kalkar ve belki bu şekilde 1. sıraya bile yerleşiriz. Sanırım ağzımdan bal damlıyor :D Koskoca 6 ay geçti ve iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması'nın bitimine 4 gün kaldı. Artık herkes son hamlelerini yapıyor fakat bizim yapacak hamlemiz bile yok ne yazık ki. Nereden nereye sanki biraz önce Bolu spor'dan bahsediyordum, birden konu değiştirmişim. Neyse Bolu spora iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması ailesi olarak süper lig yolunda canı gönülden başarılar diliyoruz. Yine konu atlamış olacağım ama aklıma gelmişken söyleyim, bizim bu çevirisini yap sorununun sebebi sanırım anahtar kelimeyi yarışmanın başından beri çok sık bir şekilde kullanıyor olmamız. Çünkü anahtar kelimenin içerisindeki bir çok sözcük Türkçe olarak algılanmıyor. Mesela "iyi net" kelimesini bu şekilde kullanmamız gerekiyor. Tamam artık bu kötü bir gün de daha fazla konuya atlamadan burada webmaster seo yarışması yazımı noktalıyor, büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyorum...

1 yorum:

  1. boluspor'a "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" ailesi ekibi olarak olmayan başarıların devamını diliyoruz... eyvallamam bu kadar...

    YanıtlaSil