16 Eylül 2010 Perşembe

Mengen Çırdak Köyü

Bugün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemizde her sene gitmezsem olmaz dediğim Mengen’e bağlı Çırdak Köyü’nden bahsedeceğim. Köyümüz 30 haneli olup sürekli açık olan 5-6 tane ev var. Ama yazları ve özellikle bayram günleri birçoğu açık oluyor ve köyde hiç görmediğim kalabalığı görüyorum. Sürekli yeni şahıslarla tanışıyorum. En son 1 hafta önce köydeydim ve bayramın 2. Gününe denk gelmişti. Gençler olarak(ben biraz yaşlandım ama:) 10 kişi vardık ve harika geçmişti. Hele mezarlık yolunda giderken Caner(kuzenim) ile korkuttuğumuz 5 şakazedeyi anlatamam size. Çalıların arkasından domuz sesi çıkararak kaçırdığımız 5 genç altlarına yapıyorlardı. İsim vermek gerekirse; Hıfzullah, Ömer, Burcu, Tuğçe, Deniz. Korkutanlar ise ben(bolubeyi) ve Caner. Neyse köyün güzel yerlerinden bahsedeyim biraz; orman havası almak isterseniz(her yer orman) köyden yukarı doğru çıkın ağaç ev göreceksiniz. Oradan devam edin ve köylü tarlasına kadar gidin. Sonra geri dönün:). Köyün aşağısında ise “karşı altı” dediğimiz piknik yapılacak yer var. En önemli ve benim en çok sevdiğim yer var orası ise köyün ortasında “oturak” diye tabir ettiğimiz yer. Bence en güzel manzaraya sahip yer orası. Fakat geçen oturağa gittiğimde masanın kırılmış olduğunu gördüm ve birazcık sövdüm. Kim ne diye kırar o masayı anlamıyorum. Yeri geliyor orada çay içiyoruz, yeri geliyor ayağımızı uzatıyoruz. Neyse oturağa göre sol tarafta meşelik dediğimiz yer var. Oraya genellikle yürüyüş yapmaya gideriz. O yolun devamında bakacak parkı ve ilerisinde gölet var. Bakacak parkının karşısında pek kimsenin bilmediği ormanın içinde piknik yeri var yine çeşmesiyle birlikte. Bir de oraya ağacın üstüne oturulacak yer yapılmış gerçekten çok güzel bir yer. Oturağa göre sağ tarafta ise “fındıklık” var. Köyün hemen çıkışında fındık ağaçları ve ilerisinde Çırdak köyümüzün mezarlığı mevcut. Hepsine Allah’tan rahmet diliyorum. Bizim köyde gece mezarlığa gitmek bir fantezidir. Ben mesela 4-5 sene önce ilk kez gidebildim oraya:). Artık alıştım gece yürüyüşü olarak hemen hemen her gün oraya gidiyoruz ve bir Fatiha okuyup dönüyoruz. Yazının başında da belirttiğim gibi gençler de oraya gitmek isterlerken tatsız bir şakaya maruz kaldılar. Ben çok eğlendim orası ayrı. Kaçışlarını görmeliydiniz. Bu arada köyümüzün içinde çeşmeler var, büyükbaş ve küçükbaş hayvancılıkla uğraşılmakta. Sığır, keçi, ördek, tavuk vb. hayvanlar mevcut. Yabani hayvanlar da yok değil ormanın içerisinde. Mesela yılan, domuz, kurt, ayı, çakal, tilki, tavşan, ceylan vb. hayvanlar da var. Aslında daha birçok yeri var gezecek ama bu kadar yeter diyelim merak eden olursa gitsin baksın. Şimdilik bu kadar aklıma gelen, bir daha ki köye gideceğim zamanı iple çekiyorum. Bu vasıtayla iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması’na da yazı eklemiş oldum. Buradan şakazedelerden sizlerin huzurunda özür diliyorum:) Bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına da tavsiye ediyorum bu köyü. Gitmeyen çok büyük şey kaybeder.

15 yorum:

  1. Köyümü özledim. Bütün "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" takipçilerinin mengen çırdak köyüne gitmesini şiddetle tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  2. hadi lan yürüyün 1. lik sizin
    enemy

    YanıtlaSil
  3. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" için köyümle ilgili bir yazı daha yazmayı düşünmekteyim. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" severlerden yoğun istek geldi...

    YanıtlaSil
  4. eyvallah kuzen...

    YanıtlaSil
  5. hacı o kodların çözüm olduğunu söyleyenler var yne de ekle la zararı yoksa

    YanıtlaSil
  6. geldim iyinet frmtr trkygnclr webamster seo yarışması'nda :D

    YanıtlaSil
  7. geldin mi bizim msn'ye?

    YanıtlaSil
  8. o zaman haftaya iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ekibi olarak mengen çırdak köyüne gidelim...

    YanıtlaSil
  9. zararı yok ama eklediğimde bişey olmadı mengen çırdak köyünde ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda

    YanıtlaSil
  10. bir dakika hacı pingleme iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve mengen çırdak köyü için erken daha :D

    YanıtlaSil
  11. hacı konuşmayı bitirelim söyleyeceğin bişey yoksa pingleyecem sayfayı

    YanıtlaSil
  12. şimdi pingleyebilirsin iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve mengen çırdak köyü hikayesini. korkutma sanatı yazında ayrıca süper olmuş iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında :p

    YanıtlaSil
  13. niye laaa ne zaman pingleyim?

    YanıtlaSil
  14. eyvallah sizlerin sayesinde..:D neyse ben pingliyorum bu sayfayı. rss kısmında sonuna sadece
    /news/feed ekliyoruz değil mi? son bikez daah mesaj yaz tamam

    YanıtlaSil
  15. geç kaldın ben bu sayfayı kapatmıştım iyinet frmtr trkygnclr webamster seo yarışması okuyucuları kızmazlar umarım.

    YanıtlaSil