20 Eylül 2010 Pazartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Neler Oluyor?

Merhabalar iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. Dünden bugüne olanları yeni öğreniyorum diyebilirim. Dün en son baktığımda dördüncü sıradaydık, sonra gecenin köründe bolubeyi aradı, hacı yeniden ikinciyiz diye. bugün sabah kardeşimle konuştum abi dün gece son baktığımda üçüncüydünüz dedi. Şimdi ben baktım çok şükür hala ikinciliğimizi koruyoruz. Bunun bir kaç sebebi olabileceğini düşünüyorum ama bolubeyi en mantıklısını söylemiş işte, makale sıklığımızı değiştirmemiz. Bunların dışında çevresel etkenler de yok değil mi elbette var. Ama şimdi hiç onlara giremeyeceğim. Bugün daha önce hiç değinmediğim şeylere değinmek sitiyorum bu arada yarışma ile ilgili olarak sayın takipçilerimiz. Burada yazmak istediğim ikinci üçüncü ve dördüncü sayfadaki sitelerle alakalı olacak. Daha önce hiç bakmadım bu sayfalara diyebilirim. Biz oralardayken bakıyordum ancak ilk sayfaya geldiğimizden beri durum değişti. Şimdi onlara da değinmek istiyorum hele bir kaç arkadaş var bu yazımı okuyup uyarı olarak alırlarsa çok memnun olacağım.

İlk önce Türkçe alan adıyla katılşan arkadaşa seslenmek istiyorum, yaptığın çok orjinal ve denenmemiş bir şey tebrik ederim. Ama tebrik ederken de uyarmalıyım. Daha önce denenmemiş şeyleri yarışmada denemek çılgınlıktır. Bir şeyler öğrenmek istiyorsan ucunda para ödülü olmayan yerlerde denemelisin. Aslında siteni çok detaylı incelemedim ama yine de iyi yerlere gelememeni Türkçe alan adına bağlıyorum ben.

web.tr uzantılı siteye gelince o site de çok iyi yerlere gelebilirdi ama  en son 20 mayısta bir aktivitesi var daha da bir şey yapmamışa benziyor. Madem katıldınız asılın yarışmaya değil mi? Bu arkadaşın da SEO ile ya da internet ile arasının olmadığını düşünüyorum.

Bizim site gibi tirelerle dolu olan bir site daha var .us uzantıya sahip olan site. Bu sitenin sahibi olan arkadaş ise en son Ağustos içerisinde bir yerde aktivite göstermiş. Şimdi onun sitesi de boş bir durumda. Daha bir sürü site var aslında yazmak ve uyarmak istediğim ama vaktim kısıtlı mecburen yazımı bu haliyle yayınlıyorum. Hakkında yazamadığımız siteler darılmasın, gücenmesinler.Vakit bulunca onlar hakkında da yazmaya çalışırım.

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
Emre kılınç
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda görüşünceye kadar Allah’a emanet olun ve sosyal medyada, sitelerinizde, bloglarınızda bizim sitemizden ve yarışmadan bahsetmeyi unutmayın. Çünkü biz sizi seviyoruz ve sizin için yararlı olabilecek makaleler yazmaya çalışıyoruz blogumuzda. Bu nedenle de sizin de bizi seveceğinizi umut ediyoruz sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli takipçileri. Başka bir yazıda buluşmak ümidiyle…

1 yorum:

  1. çok güzel şeyler oluyor "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması"'nda...

    YanıtlaSil