26 Eylül 2010 Pazar

Google Instant Arama Özelliğini Getirdi!

Merhabalar sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. Bugün size iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogumuzda sizlere Google amcamızın yeni getirdiği bir özellik olan Instant denilen arama özelliğinden bahsedeceğim. Ama peşinen söyleyin Instant denilen özelliğin kelime anlamaı olarak ne olduğu konusunda bir bilgim yok. Kelime anlamı olarak bilmesem de Instant Arama özelliğini denedim ve benim hiç hoşuma gitmedi.

Tamam tamam özür dilerim. Sayın takipçilerimiz, bu yeni özellik sayesinde hani o meşhur Google arama çubuğuna yazıp klavyedeki enter tuşuna sert bir vuruş yapıyorduk ya işte bu yeni gelen özellikle o kocaman basması zevkli olan enter tuşunun hiç bir keyfi kalmamış durumda. Çünkü bu özellikle siz daha yazarken aramaya başlıyor Google amca. bu özelliğin çok iyi olmadığı kanaatindeyim. Her ne kadar Google mühendisleri kullancıların reklamlar tarafından daha az meşgul edildiklerini söyleseler de ben buna pek inanmıyorum. Eğer Google ziyaretçilerin reklamlara tıklamasını istemezse nereden para kazanacak bana söyler misiniz? Google bu düzenlemeyle kesinlikle başka bir şey amaçlıyor ama ne olduğunu yakında göreceğiz hep beraber sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu takipçileri...

Dilimin döndüğünce sizlere yeni gelen Google Instant Arama özelliğinden bahsetmeye başladım. Bu özellik daha Türkiye kullanıcılarına ulaşmamış olsa da ben pek keyif almadım. Dileyen okuyucularımız Google.Com üzerinden arama yaparak ne olduğunu neye benzediğini nasıl yapıldığını görebilirler. Ama çok fazla da ısrarcı değilim bu konuda. Çünkü arama yaparken en çok işin "Enter" kısmından zevk alıyordum ben. Şimdi "Enter" denilen o büyük tuşu gereksizleştirmişler.

Neyse sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu takipçileri, dileyen kullansın dileyen kullanmasın. Biraz da yarışmadan bahsedip yarışma yazımızı noktalamak istiyorum. Malumunuz kontrol linki var bir tane hani. O linke tıkladığımız zaman hala üçüncü olarak görünüyoruz. Allah hakkımızda hayırlısını versin diyoruz. Gece sabaha kadar bir sürü yazı yayınlandı blogda farkettiyseniz. Hiç biri bizi ikinci sıraya çıkartmaya yetmemiş. Artık böyle bitecek gibi yarışma. Sabırla sonucu beklerken sizlere şu yazılara da bakmanızı tavsiye ediyoruz:

gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder