15 Eylül 2010 Çarşamba

Aynştayn veya Einstein

Herkese merhabalar yine yeniden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli takipçileri. Başlığa baktığınız zaman pek bir şey anlamamış olabilirsiniz ya da Aynştayn(Einstein yazmak karışık geliyor, nasılsa böyle okunuyor idare edin.) ile SEO Yarışması'nın ne alakası var diye içinizden geçirmiş olabilirsiniz. Bunu tahmin ettiğim için hemen açıklayacağımı söyleyeyim.

Efendim malumunuzdur ki; biz UPEM2010 dolayısıyla bir dizi eğitimden geçiyoruz. Bu eğitimlere farklı üniversitelerden farklı hocalar geliyor. Bugün gelen hoca hangi üniversitedendi bilmiyorum ama kendileri Aynştayn'a çok benziyor ve hoca amfiye girer girmez yapılan ilk yorum, daha doğrusu benim ilk duyduğum yorum aynen şöyle idi:
"Çakma Aynştayn lan bu! Kakarakikiri hahaahaaa hihoo..."
Bu nedenle başlığımız Aynştayn veya Einstein. Bu arada ünlemleri elimden geldiğince benzetmeye çalıştım. Tabi hoca gerçekten Aynştayn amcamıza benziyordu ama bunu hakaretvari yahut dalga geçmek amaçlı söylenmesi beni biraz üzdü. Çünkü adamın mecburiyeti yokken geliyor ve size bir şeyler öğretmeye çalışıyor. Tabi sadece çalışıyor çünkü yarı İngilizce yarı Türkçe konuştuğundan bir şey anlayamadık biz maalesef. Anlayan olduysa bilemeyeceğim. Hele de Dinamik Programlama gibi bir konuyu iki dilde birden dinlemeye çalışmak hem bizi yordu hem de kafamızın karışmasına sebep oldu. Zaten yeterince zorlayıcı bir konu. Bir de iki dil bir arada olunca ooohhh çok iyiymiş dedik. Az çok bir şeyler öğrendik ama yarışmada (UPEM2010) bizi iyi yerlere getirebileceğini sanmıyorum. Zaten iyi yerlere gelebilecek çok fazla grup da yok ortalıkta. 35 takım arasından 8. oldu bizimle beraber 27 takım daha 8.liği paylaşıyor. Hal böyle olunca da üniversitelerimizde verilen eğitimin çok da iyi olmadığı kanaatine vardım. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun değerli okuyucuları ne düşünürler bilemiyorum tabi.

Neyse efendim, bu yazımızın da yavaş yavaş sonuna doğru geliyoruz. Bitirmeden önce buradan bolubeyi'ne sesleniyorum:
"Hacı ne yapacağız biz? Rezil olmayalım la." diyorum. Çünkü eğer diğer üniversiteler bizi geçecek olurlarsa yani Cumartesi gününe kadar iyi derece yapacak hale gelirlerse, sonunculuk ellerimizden öpecek gibi. Hadi bakalım, bunları da söyledikten sonra, en gözde 5 yazımızı da paylaşıp huzur-u şahsınızdan defolup gidelim;


SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
Emre kılınç
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda buluşmak ümidiyle, Allah'a emanet olun sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu okuyucuları, küçüklerimizin gözlerinden büyüklerimizin ellerinden öpüyoruz. Hayır (hayır derken siyasi bir kaygı yok efendim, güzel, iyi manasında) dualarınızı eksik etmeyin bizden. Bir de sosyal medyada bizden bahsederseniz çok seviniriz. İyi günler...

1 yorum:

  1. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için güzel bir konuya değinmişsiniz....

    YanıtlaSil