22 Eylül 2010 Çarşamba

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Son 4 Gün

Merhaba iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun takipçileri. Bugün sizlere iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın son dört gününe girilmişken diğer sitelerin yazdıklarından bahsedeceğim biraz. Misafir'in sitesi olan ve an itibariyle birinci site konumundaki sitede bugün iki yazı yayınlanmış. Birinde şöyle bir soru sorulmuş bir web sitesinin kalitesini belirleyen şey nedir? Altı tane de şık vermişler ve her zaman ki gibi bu sitedir demeyi de unutmamışlar. Kalitenin görecesi değişir. İlk sırada çıkmak kaliteyi göstermez. Kalite ayrıca öyle kolay tanımlanabilecek bir şey de değildir. Ama sitenin backlink ve SEO kalitesi çok iyi. Bunu söyleyebiliriz. Şunu da ekleyeyim hemen, bir web sitesinin kalitesinde tasarımın yeri de çok önemlidir. Yarışma sitesi olduğu için tasarım oldukça sade bu nedenle ben kendi adıma kaliteli diyemeyeceğim. Dediğim gibi kalite zaten kolay tanımlanamaz ve kişiye göre de değişiklik gösterebilir. Aynı sitedeki bir diğer yazıda manowark10 kullanıcı isimli arkadaş yazmış, diğer siteler Google'a yalaklık yapıyor. Yapmıyoruz ama yaptığımızı varsayarak sorayım; bu yalakalığa rağmen sıralamamızda bir değişiklik oldu mu manowark? Senden hiç beklemezdim böyle bir cümleyi. Diğer siteler Google'a yalakalık yapıyor olsa siz şu anda birinci olmazdınız sanırım. Neyse uzatmayalım, hangi yazıya cevap olarak yazıldı bilmiyorum ama ben gocundum. Bu nedenle buradan ona da cevap vereyim istedim.

Geçelim şu anda ikincilik koltuğunda oturan sitede yazılan tek yazıya... Yazının başlığı iyinet frmtr trkygnclr olarak atılmış. Konu içerisinde çok fazla dişe dokunur bir şey yok. Bir şey hariç milliyet gazetesinde yayınlanan bir Google haberi dışında... Bu kısımda Google mühendislerinin şişmanladığından ve kendilerinin kokoreç ısmarlayabileceğinden dem vurmuş arkadaş. Bu satırları görünce manowark'ın yazısı kime ithaf edilmiş görmüş oldum... Bu nedenle manowark'a kırılma sebebim de ortadan kalkmış oldu. Yukarıdaki satırları silerek iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için yazdığım yazıyı kısaltmak istemiyorum umarım kendisi bu yazıyı baştan sona okur :)

Gelelim üçüncü sıradaki bize... Efendim o sitedeki arkadaşlar sadece şu an okuduğunuz bu yazıyı yazmış. Ben okuma gereği duymadım sizi bilemem :)

Geçtim, dördüncü sıradaki Reis kullanıcı isimli arkadaşın sitesine... En son yazı 22 Eylül tarihinde yazılmış bu yarışma sitesinde. Bu yazılar çeşitli konularda ama yarışmaya değinen çok fazla yok. Kişisel bir üzüntüsünü paylaşmış, keşke okul yıllarında olsaydım gibilerinden bir şeyler söylemiş. Buradan kendisine sesleniyorum, kardeşim Allah'ın izniyle öbür taraftaki yaşamında stres ve üzüntü olmayacak, burada da çok fazla şeyi kafana takma diyorum ben naçizane...

Efendim genel olarak siteleri takip ettiğimi ve onların yazılarına değer verdiğimi gösterdim. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın son dört günü kala herkes daha farklı asılıyor bu yarışmaya. Biz de aynı şekildeyiz ama nerede yanlış yapıyoruz bilemedik. Yarışmayı ikinci veya üçüncü olarak bitirmeyi hedefliyoruz. Daha önceki yazımda (Son Viraj isimli yazım oluyor kendisi) bahsettiğimi hatırlıyorum ama ufakça değineyim bu yarışmanın sonucuna göre bolubeyi ve ben kariyer planlaması yapacağız. Bu nedenle bu yarışmanın son günleri biizm için daha anlamlı. İşin ucunda sadece para yok, koskoca bir gelecek var. Bu nedenle ilk iki sıradaki siteye sesleniyorum yerinizi bize verin :) Şaka yapıyorum tabi ki. Yanlış anlaşılmasın hemen. Son olarak Google amcam inşallah bu yazıyı sever ve bizi ikincilik koltuğuna geri oturtur. Çok üzülüyoruz geri düştüğümüze ama Rabbim hakkımızda hayırlısını versin. Amin deyin lütfen buraya kadar okudunuz amin demezsseniz hatrım kalır... Efendim yazımızın sonuna geldik bir sonraki yazımızda görüşmek üzere, son beş yazımızı da paylaşalım ve ben gideyim. Aralıksız makale yazdım kaç kelime oldu bilmiyorum ama sol elimin yüzük parmağı ağrıdı artık "A" harfine basmaktan :)

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda buluşmak ümidiyle, Allah'a emanet olun sevgili okuyucularımız, küçüklerimizin gözlerinden büyüklerimizin ellerinden öpüyoruz. Hayır duarlarınızı eksik etmeyin bizden. Bir de sosyal medyada bizden bahsederseniz çok seviniriz. İyi günler sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun değerli takipçileri...

2 yorum:

  1. 614 kelime olmuş iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemiz için yazdığımız bu yazı. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması

    YanıtlaSil
  2. uzun bir aradan sonra uzun bir yazı olmuş. yanılmıyorsam en son odtü de yazıyorduk bu türlü uzun yazıları.

    YanıtlaSil