11 Eylül 2010 Cumartesi

Bugün Amerika'yla Oynuyoruz!

Merhabalar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun değerli okuyucuları. Haberiniz çoktan olmuştur ama ben yine de değinmek istedim. Çünkü bağlayacağım başka şeyler var. Onları anlatabilmek için konuya, basketbol üzerinden yani buradan girmem lazım.

Efendim Facebook'a girdiyseniz paylaşılan şeyleri görmüşsünüzdür. Kimisi bekle bizi ABD diyor, kimisi [A]rtık [B]izi [D]urduramazsınız diyor vesaire vesaire... Kimisi de işi yine siyasete dökmüş. Seçim yasaklarının internette uygulanması konusunda nasıl bir hüküm var bilmiyorum ama görüş belirtmeyeceğim için muhtemelen sıkıntı olmayacaktır. Bu işi siyasete döken kesim şöyle bir şey diyor: "Bugün Amerika'yla iki maçımız var, sabahtan akşama kadar sandıkta, akşamsa potada!" Kendi görüşleridir saygı duyarım ama sporla siyasetin ne alakası var kardeşim ya? Oyun sahada oynanır masada değil ki. Sen ne dersen de... 

SEO yarışması boyunca siyasetle uzaktan yakından alakalı bir şeyler yazmadık, ne bolubeyi ne de ben. Misafir isimli arkadaşımızın sitesinde siyasi yazılar oldu. Şu anda 2. sırada bulunan arkadaşın sitesinde siyasi yazılar oldu. Başka siyasi yazan oldu mu bilmiyorum. Neyse seo yarışması ve siyaset başlığında yazmıyorum değil mi? Ben siyaset konuşulmasını genel olarak karşı olan bir insanım çünkü insanlarımız birbirini dinlemeyi bilmiyorlar. Karşıt görüşsen yaftalanırsın, hakarete uğrarsın, hatta dayak bile yersin. Çünkü farklısın! Çünkü ötekisin! İnsanımızın Avrupa insanı gibi medenice tartışabilmesi için sanırım bu demokrasi denen şeyin 150. yılını falan kutluyor olmamız gerekecek. Yanlış anlaşılmak da istemiyorum, insanımızı küçük gördüğümden falan değil bu söylediklerim. Amacım sadece takım tutar gibi parti tutmayı, her ortamı siyasete kurban etmeyi, sanki evvelden beri siyasetçiymişçesine tartışmayı kendine ilke edinen o kalabalık gurubu eleştirmek.

Neyse efendim biraz köşe yazısı kıvamına girmeye başladı bu yazı. SEO yarışması içinde böyle derin mevzulara girmeyelim. Mevzuda boy vereceğiz derken, can verip gitmeyelim. (Vay be laf güzel oldu aga!) Yazıyı buradan sonuca bağlayım havada kalmasın. Sonuna geldik, klasik yazı beşlimizi de paylaşarak, huzur-u şahsınızdan defolup gidelim :)

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Bir sonraki yazımızda buluşmak ümidiyle, Allah'a emanet olun sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu okuyucuları, küçüklerimizin gözlerinden büyüklerimizin ellerinden öpüyoruz. Hayır (hayır derken siyasi bir kaygı yok efendim, güzel, iyi manasında) dualarınızı eksik etmeyin bizden. Bir de sosyal medyada bizden bahsederseniz çok seviniriz. İyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder