21 Eylül 2010 Salı

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Son Durum

Uzunca düşünmenin ardından hepinizi saygı ve sevgi ile selamlıyorum sevgili iyinet frmtr trkygnclr web master seo yarışması takipçileri. Artık seo ile ilgili yazacak pek bir şey bulamıyorum. O yüzden biraz düşündüm ne yazsam diye ozantinin de dediği gibi biraz eski yazılardan kopya çekerek tekrar yorumlayım dedim. Bundan önce ki webmaster seo yazısında biraz benden yakınmış sanırım, ben de o yüzden tavsiyelerini dikkate alayım ve yazıma başlayım. 6 aylık yarışmanın sonuna gelmiş bulunuyoruz ve artık bütün frmtr trkygnclr siteleri son hamlelerini yapıyorlar. Zaten biz de bunun sonucunda 3. sıraya düştük. Pek yapacağımız bir şey kalmadı, backlink versek önümüzde ki kısa bir süre içerisinde etkili olacağını düşünmüyorum. Yapmamız gereken tek şey uzunca kaliteli ve özgün makaleler yazmak. Şimdiye kadar seo yarışması için yazdığım en uzun makale hatırlarsanız genel seo teknikleri konulu makalemdi. Neyse diğer sitelerin durumuna gelelim ve konumuzdan sapmayalım. Sonra google amca bizi sevmez. 1. siteyi henüz birinci sıradan başka bir yerde görmedim fakat ozantinin dediğine göre bir ara birincilikten düşmüşler. Ama helal olsun onlara her ne kadar bizden kalabalık çalışsalar da. Sonuçta web master seo yarışmasında 1. sitenin backlinkleri çok fazla ve de kaliteli backlinkler. Aynı zamanda alexa sıralamaları da gayet iyi. 2. sitenin son durumuna gelecek olursak bizim yerimizi kaptılar ve umarım kısa sürer bu sevinçleri. Aslında ben onları diğer sitelere göre dezavantajlı görüyorum çünkü sitelerinin isimlerinde anahtar kelimelerden olan "web master seo yarışması" kısmı yok. Tabi ne kadar doğrudur bilemem ama bence dezavantajlı konumdalar. Backlink sayıları ise bizimkinin yarısı kadar. İşte bu beni şaşırtıyor, nasıl oluyor da o site bizim sitenin üzerinde yer alır anlam veremiyorum. 4. web master sitesine gelecek olursak öncelikle ana sayfasındaki bismillahirrahmanirrahim yazısı çok hoşuma gitti diyebilirim. Zaten hatırlarsanız seo teknikleri konulu makalelerimde de bahsetmiştim iman gücünün seo'ya etkisini. Gel gelelim 5. iynet frmtr trkygnclr sitesine; onların da tıpkı 2. site gibi site isminden dezavantajlı olduğunu düşünmekteyim. Onların siteleri bana biraz karışık geldi, bence sade olmalıydı. Çünkü yaptığım seo araştırmalarına göre sitede kod kalabalığı olmamalı ve sade görünümlü olmalı. Bizde de ozanti arkadaşımız sonradan sitenin arka planını değiştirmişti. Ben ise bunun nedenini sonradan anladım ve kendisine hak verdim. Ne de olsa he şey iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için öyle değil mi? Bu frmtr trkygnclr yarışması için her yol mübah(başkasının hakkını yemek dışında). Neyse yarın erkenden ders var ve erken kalkmam gerekiyor bu yüzden eski yazılarımızın linkini paylaşarak buradaki iyinet frmtr yazıma son vermek istiyorum:
emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı

Umarım bu eski web master yazılarımızı okuyarak keyifli dakikalar geçirirsiniz. Bunları okuyup da duygulanıp ağlamayın ha :D Hadi herkese hayırlı geceler diliyorum Allah'a emanet olun...

1 yorum:

  1. uzun bir aradan sonra iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için uzun bi yazı yazabildim çok mutluyum.

    YanıtlaSil