23 Eylül 2010 Perşembe

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması bitmek üzere

Gününüz aydın olsun iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. Günümün ilk iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısını yazıyorum. Artık webmaster seo yarışması bitmek üzere, herkes son kozlarını oynuyor. 2-3-4-5. sıralamalar sürekli yer değiştirerek trkygnclr yarışmacılarını strese sokuyor. Biz de mesela dün akşam saatlerinde 4. sıradayken şimdi 3. sıradayız. Artık pek yapacağımız bir şey de kalmadı yarışma adına. Az önce de sitebilgi'ye bir göz atayım dedim ve baclink sayımızın 60 civarından 17 bine düştüğünü gördüm ve şok oldum. Son bir kaç gündür diyorum zaten bu yarışmada neler olup bitiyor anlamıyorum. Neyse umarım hayırlısı olur. Yalnız bu frmtr trkygnclr yarışması bir çok yarışmacının psikolojisini bozmuş durumda. Bu da sürekli google sıralamalarının yer değiştirmesinden kaynaklanıyor. Bir daha böyle bir yarışma olursa birinci olacağımızdan hiç bir şüphemiz yok, çünkü artık çömez değiliz bu konuda. Aynı zamanda bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na bir süre geç katılmıştık ve de ilk 2-3 ay toplamda 10 civarı yazı eklemiştik. Biraz daha ciddiye alsaydık yarışmanın başında, şimdi bu sıkıntıları çekmezdik her halde. Sanırım bir çok iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yarışmacısı benim gibi düşünüyor. Yani bir daha böyle bir yarışma olursa kesin birinciyiz şeklinde. Herkes de haklı sayılır bu konuda, çünkü bir çok kişi ilk defa katılıyor bizim gibi. Yarışmanın başından bu yana her frmtr trkygnclr yarışmacısı bir çok seo tekniği öğrendi biz de dahil, ve de özellikle yarışmanın son bir kaç ayında kasmaya başlamışlardı. Bazı siteleri bunlara dahil edemiyorum çünkü yarışma başladığından beri ciddiyetle uğraştılar. Onları da tebrik etmek gerekiyor. Ve yazımızı da sonlandırmamız gerekiyor.Şu yazıları da okumadan geçmeyelim:

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Buradan şu son günlerde bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ailesine iyi günler diliyorum...

1 yorum:

  1. Yine "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" için renga renk bir yazı olmuş. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil