26 Eylül 2010 Pazar

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması son 32 saat

Hayırlı pazarlar sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. bugün ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması konum, son 32 saat ile ilgili olacak. Ozan ti son 48 saatten bahsetmiş ben yokken. O saatten bu yana 16 saat geçmiş ama bir şey değişmemiş. Hala 3. sıradaki yerimizi muhafaza etmekteyiz. Ben sabah uyandığımda kendimizi 2. sırada buluruz diye ümitleniyordum, ne yazık ki boş ümitlere kapılmışım webmaster yarışmasında. Bu demek değil ki bu sıralamayı kabullendik, Son 32 saatimizde iyice çalışacağız ve hakkımız olan 2. sıraya oturacağız inşallah.

Ozan ti arkadaşımız bir sıralama tahmini yapmış ve ben de aynen katılıyorum ona. İsterseniz gelin tekrar edelim o Google'daki sıralamayı. Birinci sırada misafir, ikinci sırada biz(inşallah), 3. sırada iyinetfrmtrtrkygnclr domainli site olur, 4. sırada reis ve 5. sırada ise frmseo domainli site olur. Hem bu şekilde bitmesini istiyorum hem de böyle biteceğini tahmin ediyorum. Hayırlısı ne ise o olsun, belki de bizim 1. olmamız hayırlı olmayacak. Sonuç olarak bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yarışmacıları bu son 32 saatte ellerinden geleni yapacaklardır. tabi bizim de elimiz armut toplayacak değil, gereken çabayı fazlasıyla göstermeye gayret edeceğiz. Şu anda 2. sırada olan site ile sürekli yer değiştiriyorduk son zamanlarda. Fakat bu son 2 günde ikinciliğe bir yerleşti bir daha da inmedi, bu yüzden ben de son gülen iyi güler diyorum. Belki de yarışmanın bitimine saniyeler kala 2. sıraya oturacağız. Bu kadar yeter diyelim, malumunuz daha çok yazı eklememiz gerekecek hepsini şimdiden tüketmeyelim. Nostalji serimize de devam edelim:
Genel seo teknikleri
emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı

Bu yazılarımızı özenle okuyunuz, özellikle de birinci paylaştığım makaleyi. Çünkü bulabileceğiniz seo tekniklerinden envai çeşit var. Siz iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarımız için bütün bu çabalar. İyinet seo yarışması  boyunca sizlere faydalı olabilmek ve google'ın gözüne girebilmek için çalıştım, umarım bu emeğimizin karşılığını alırız...

1 yorum:

  1. bir daha ki "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" yazısı her halde son 16 saat olur:D

    YanıtlaSil