27 Eylül 2010 Pazartesi

Seo Yarışmasından Gelen Parayla Ne Yapılır?

Selamın aleyküm iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın değerli okur şahısları. Az önce yemekhaneden geldim, bir güzel karnımı doyurdum ve ilhami geldi:D Yemekte etli patates, bulgur pilavı, üzüm, su, ekmek vardı ve gayet de güzeldi. Aşçılarımızın ellerine sağlık gerçekten güzel yemek yapıyorlar. Aç olan öğrenci milletini doyuruyorlar, beni bile.Konumuza gelecek olursak bildiğiniz gibi bu yarışmanın sonucunda belli bir miktar para ödülü alacağız. Henüz yarışma bitmedi ama o parayla ne yapacağımızı düşünmeye başladık. Dilerseniz aklımdaki planlarımı açıklayayım sizlere...

Öncelikler yarışmayı 3. bitirirsek bana 1000 lira düşecek, 2. bitirirsek(inşallah) 1375 lira kadar para düşecek. Kendim 2 gün önce oturdum ve açtım excel dosyasını ve hesap yapmaya başladım. Seo yarışmasından gelen paranın bir kısmıyla harddisk, usb gibi teknolojik aletler almaya karar verdim, gerçekten ihtiyacım olan şeyler bunlar. Usb belleğimin hafızası düşük ve çok yavaş çalışıyor. Şimdiye kadar hiç harddiskim olmadı benim tabi harici olanından. Allah korusun kara kızın başına bir şey gelirse yedekte bulunması için gerekli görüyorum ve 1 TB almayı düşünüyorum. Bunların yanı sıra evde bilgisayar başında otururken belimi sakatlamamak için kıçımın rahat etmesi için bir sandalye almayı düşünüyorum 2 tane. 2 tane dedim birini de kardeşime düşündüm ders çalışırken. Bir miktarını anneme ve kardeşime harçlık olarak vermeye karar verdim, onlar da ne hikmetse sık sık yarışmada kaçıncı olduğumuzu sorup duruyorlar:D Paranın 120 lirası ile de badiye gitme kararı aldım, göbeği biraz toparlamam lazım. 300 TL kadar bir kısmını bir köşeye atıp araba kira parası olarak saklamayı kararlaştırdım kendi kendime. Önceki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması makalelerimde bahsetmişmiydim hatırlamıyorum ama benim çocukluk hayalim bu, araba ile köye gitmek. Bu arada godoman emreyi de unutmayalım. Ozan ile 50 lira vermeyi kararlaştırdık godomana. 25'er lira olmak üzere. Bir de kendime bot almayı düşünüyorum, malum kış yaklaştı biraz da üst baş işte. Hatırladığım kadarıyla bu kadar. Ne kadar para gerekiyor diye sorarsanız 1000 lirayı geçiyor bu planlarım. Yani 3. olursak hepsine yetmeyecek, 2. olursak tam süper olacak. İnşallah da öyle olur. Burada noktalayalım yazımızı.

Sevgili ozanti ben 1.30'da derse gireceğim bir süre yazı ekleyemeyeceğim, ama dersten çıkar çıkmaz yazı eklemeye devam. Hoca erken bırakır umarım, 5 saat ders görünüyor, hakkınızı helal edin. Bir daha ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması makalemde görüşmek üzere Allah'a emanet olun...

2 yorum:

  1. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için hayırlı bir yazı olur umarım.

    YanıtlaSil