20 Eylül 2010 Pazartesi

İyinet Seo İçin Konu Yok!

Selamın aleyküm iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması takip severleri. Bu akşam site güncelliğini korusun diye yazı eklemek istedim fakat konu bulamadım. Şu anda bilgisayarın arkasında okuma kitaplarım var ve onların isimlerini yazayım buraya dedim. Yarısını okumuşluğum var ama özetini çıkar deseniz çıkaramam. Neyse başlayım saymaya; milli kimlik milliyet milliyetçilik, tek kişilik devlet sırrı, mafya imparatorluğu, istihbarat ve terör oyunları, kıssadan hisseler, II. Abdülhamid ve Filistin, bilgi yarışması, bilgisayarın A'sı, Türk-Amerikan savaşı, dört büyük halife, peygamberimizin hayatı, en uzun şubat, haarp, sarı zeybek, köşe yazıları, devletin derinliklerinde, ömer seyfettin 1-2-3-4, 100 soruda cennet cehennem, şeyh şamil, farz et ki öldün, hiç merak ettiniz mi?, tehlikeli dünya kupası, bir insan olarak hz. muhammed, gıybeti bıraktıran kitap gibi... Aslında daha var kitap ama iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması camiası sıkılmasın diye fazla uzatmak istemedim. Gördüğünüz gibi daha çok siyasi, dini ve genel kültür kitapları mevcut. Maalesef fazla kitap okuma alışkanlığım yok. Bu yazı vasıtasıyla bütün genç iyinet frmt trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına şiddetle düzenli kitap okumalarını tavsiye ederim. Kitap okumanın faydaları say say bitmez. Zaten ilkokuldan beri bizlere bu öğretilir, hatta öğretmen ödev verir. Kitabı okuyup özetini çıkarmak gibi. Zamanında bu evrelerden hepimiz geçtik, artık yaşlandık tabi:D Bu bölümü kazandığımdan beri bilgisayar başında vakit geçirmekten kitap okumaya hiç fırsatım olmuyor. Hele bir de iyinet seo yarışması'na katılınca hiç vakit bulamadım. Gerçi kitap okumasamda internetten bir şeyler okuyarak bilgi sahibi olabiliyorum. Bu yazımızın da sonuna geldik. Webmaster seo yarışması takipçileri için bir kaç yazımızın linkini paylaşayım da nostalji yapsınlar:

emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
gazili olmak ayrıcalıktır

Umarım bu yazıları okurken keyifli dakikalar geçirirsiniz. Özellikle bu yazıları paylaşıyorum, çünkü google'da arama yaptığınızda ilk sıralarda çıkmasını istiyorum. Benim için özel bir anlamı olan frmtr trkygnclr yazıları bunlar. Belki linkini tekrar paylaşırsam bir faydası olur diye düşünmüştüm. Zamanla görücez bunu. Neyse iyinet frmtr'de görüşmek üzere, Allah'a emanet olun...

2 yorum:

  1. söz konusu "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" ise gerisi teferruattır.

    YanıtlaSil
  2. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" için konu bulamamak çok zor bir durum.

    YanıtlaSil