23 Eylül 2010 Perşembe

Seo'ya makale ekleme hevesi ve kurtlar vadisi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçilerine tekrardan iyi akşamlar dileyerek iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması makaleme başlamış bulunuyorum. Şimdi diyeceksiniz daha yeni makale ekledin ne bu acelen diye ama google'daki sıralamamıza bakarsanız anlarsınız hemen niye yazıya sarıldığımı. Bunu görür görmez webmaster seo'ya makale ekleme hevesi geldi. 3. sıradayken eski konumumuza dönmenin mutluluğunu ve heyecanını yaşamaktayım. İnşallah yarışmayı bu sırada bitiririz. Tabi birinci bitirirsek de hiç fena olmaz:D Sanırım şu son bir kaç gündeki makale ekleme hevesi dolayısıyla bu sıralamada kendimizi 2. sırada bulduk. Eğer gerçek sebebi bu ise ki öyle daha da devam edeceğiz iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na makale eklemeye. Gerçi webmaster seo yarışmasının bitmesine 3 gün kaldı ama olsun, ekleyebildiğimiz kadar makale eklemeliyiz.

 Bu arada yazıma ara vererek devam ediyorum, çünkü kurtlar vadisi yeni sezon başladı. Bu yüzden reklam aralarında kara kızın başına gelip yazı yazabiliyorum. Hatırlarsanız kurtlar vadisi terör başlayıp bir kaç bölüm yayımlandıktan sonra yasaklanmıştı. Şimdi de kurtlar vadisi pusu adı altında terör konusu işleniyor. Çok da güzel oluyor. Bence bu sezon ki kurtlar vadisi güzel olacak, son zamanlarda sıkmıştı biraz. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severler bilirler ki Türkiye'de en çok izlenen dizidir kurtlar vadisi. Benim de hem en çok izlediğim hem de tek seyrettiğim dizidir vadi. Bana bir faydası daha var ki o da içimde makale ekleme hevesi varken konu çıkarmasıdır. İşte bu yüzden kurtlar vadisi teknik ekibine teşekkürlerimi sunuyorum. Makale yazmama yardımcı oldular farkında olmadan.

Ha bu arada ozan ti'nin 2. sıraya çıktığımızdan haberi yok sanırım. Şimdi söylemek de istemiyorum açıkçası. Çünkü neyin ne olacağı belli olmuyor bu frmtr trkygnclr yarışmasında. google da her hangi bir sırada  bulabilirsiniz kendinizi. O yüzden yarın da ikinciliğimiz koruyabilirsek ozan ti'nin haberi olsun isterim, yazık çocuk hayal kırıklığına uğramasın yine. Bu makale yazma hevesi buraya kadardı şimdi kurtlar vadisi'nin başına geçmem lazım benim, dizi beni çağırıyor. tabi eski yazılarımızı paylaşmadan da olmaz:
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri
 tekrardan rüyanızda zenci görmenizi dileyerek makale yazma hevesimi sonlandırıyor, kurtlar vadisinde iyi seyirler diliyorum... Allah'a emanet olun....

6 yorum:

  1. bu "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" yazısı için de 3 olsun güç olmasın diyorum.

    YanıtlaSil
  2. makale ekleme hevesi geldi ama aklıma bir şey gelmedi. kurtlar vadisinin etkisi sanırım..

    YanıtlaSil
  3. kurtlar vadisi tam da en heyecanlı yerinde bitti.sanırım bütün "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" okurları seyretmiştir.

    YanıtlaSil
  4. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitesinde çok alakaya maydonuz bir yazı daha. CTRL+W direk kardeşim bu ne biçim iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı? vadi insanı böyle yapar bak bana bişey yok iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması içinde.

    YanıtlaSil
  5. bugün karadenizde yazdığına ne demeli?:DD 10 kere ctrl+w yapsan kurtulamazsın etkisinden:D

    YanıtlaSil
  6. sus ülen bak sıralamada geri gidiyoruz haberin ola. benim gitmem lazım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için yap bir şeyler.

    YanıtlaSil