27 Eylül 2010 Pazartesi

Seo Yarışması'nda Sıralamada Yükseliş

Günaydınlar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları, sizlere güzel okulumdan sesleniyorum. Eminim ozanti bu başlığı görünce 2. sıraya çıktığımızı düşünmüştür, biraz hayal kırıklığına uğrayacak ama olsun yalan da değil. Çünkü google.com.tr'de bir sıra yükseldik ve 4.'lüğe çıktık. Bu da demek oluyor ki eğer süre yeterli olursa normal seo yarışması sıralamasında da bir sıra yükseleceğiz demektir. Benim tek endişem sürenin yetmemesidir, çünkü eminim ki biz bugün 2. sıraya yükselmesek de yarın yükseleceğiz fakat iş işten geçmiş olacak bir işe yaramayacak. Hayırlısı olsun artık, biz elimizden geleni yapıyoruz. Biz iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarının gönüllerinin şampiyonuyuz.

Aslında yarışmanın başında yaptığımız hatayı daha önceden fark etseydik, şimdi rahat rahat birincilik koltuğunda oturuyor olacaktık. Yani çevirisini yap sorununa takılmasaydık böyle olmayacaktı. Anahtar kelime öbeğimiz olan iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması kelimelerini yazılarımızda diğer sitelerdeki gibi az kullansaydık bu sorundan da kurtulacaktık ve şimdi başka şeyler konuşuyor olacaktık. Bunda da vardır bir hayır diyerek fazla kafaya takmıyoruz. Umarım başlığımda yazdığım seo yarışamsında yükseliş başlığını bugün içerisinde tekrar kullanırım ve bu sefer gerçek sıralamada 2. sıraya çıkmış oluruz. Ben hissediyorum sıralamada yükseliş evresinden geçerek 2.'liğe çıkacağız Allah'ın izniyle. Şahsım adıma bu paraya çok ihtiyacım var ve bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'ndan gelecek para bana ilaç gibi gelecek. Bizim godoman da nasibini alacak bundan. Bir trkygnclr webmaster yazımızın sonuna daha geldik, klasik şeyleri de paylaşayım bari:
gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Bir daha ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması makalemde buluşmak ümidi ile hoşça kalın, kendinize iyi bakın...

7 yorum:

  1. bu arada iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında başarılar...

    YanıtlaSil
  2. hacı abi okulda mısın? okuldaysan Sinan hocayla konuştun mu?

    YanıtlaSil
  3. okulayım sinan hoca yok baktım zaten numara tekse 1. şube,çiftse 2. şube olacakmış. ben de ayarlayamadım

    YanıtlaSil
  4. hadi ya... ana çift la benim :D iyi iyi :D senin numara kaçla bitiyor?

    YanıtlaSil
  5. hadi be yav. ayran içtik ayrı mı düştük leleleleleelelele :D iyinet yarışmasında saygılar :p

    YanıtlaSil
  6. hacı yazılara yorum yapma şansın var mı?

    YanıtlaSil