19 Eylül 2010 Pazar

Yarışmada Beklenmedik Durum!!!

Hepinize bu kez evimden selamlar yolluyorum sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri. Artık ODTÜ'den evime kesin dönüş yaptım çok şükür.Şu anda çok mutsuz bir durumdayım. Siz de görmüşsünüzdür ki 4. sıraya gerilemişiz birden. Beklenmedik durum bizim için. Bu gün öğlen evden çıkarken baktığımda 2. sıradaki yerimizi koruyorduk fakat eve bi girdim dördüncüyüz maalesef. Sİzi bilmem ama ben nazara inanırım ve bize de nazar değdi, iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemize. Çünkü backlinkimiz sağlam ve makale yazmayı da artırmıştık. Google'ın anlık güncellemeler yaptığını söylemiştik ama şu durumu görünce sanırım anlık güncelleme olmuyor da zaman zaman dalgalanmalar oluyor. Aklıma başka bir ihtimal daha geliyor ama kimsenin günahını almak istemiyorum. Her ne kadar hacklinkin nasıl yapıldığını bilmesem de acaba demeden edemiyorum. Belki de aldığımız güçlü backlinkler silinmiş de olabilir.Yine de 2 sıra kadar düşüreceğini tahmin etmiyorum. Umarım tekrardan bir ana önce eski yerimize döneriz hatta birincilik koltuğuna otururuz. Neyse biraz futboldan bahsedeyim de kafamız başka yerlere gitsin. Bu gün bildiğiniz gibi Fenerbahçe- Beşiktaş derbisi vardı ve 1-1 ile sonuçlandı. Goleri kimin attığını bilmiyorum çünkü bu seo yarışmaseı sonuçlarını görünce hemen karakızı açtım. Bir yandan da facebook da dolaşırken Boluspor sayfası gözüme çarptı ve Boluspor'un Bank Asya birinci ligin yeni ekiplerinden Tavşanlı Linyit Spor'u tamı tamına 5-0 yendiğin gördüm ve biraz moralim düzeldi. Unutmadan iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması boluspor taraftarlarını tebrik ediyorum. Allaha emanet olun görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. çok beklenmedik bir durum oldu gerçekten frmtr trkygnclr için

    YanıtlaSil