17 Eylül 2010 Cuma

Mengen Çırdak Köyü’nde Korkutma Sanatı

Kafayı yemek üzere olduğumuz ODTÜ’den selam ve sevgiler saygı değer iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun değerli okurları. Yarışma vakti geldi çattı ve yarın yarışmaya gireceğiz. Yarın ne olacak çok merak ediyorum. Henüz 1. Sınıfı bitirmiş bir öğrenciden programlama yarışmasından ne beklenebilir ki? Ama biz zaten buraya tecrübe kazanmaya gelmiştik. 2 sene sonra ki yarışmaya iddialı bir şekilde geleceğimizden emin olabilirsiniz, tabi o zaman büyük bir ihtimalle bu blog kapanmış olur. Aslında başlıktan da fark ettiğiniz gibi konumuz bu değildi, seo kuralları için yazımı biraz uzatmam gerekiyordu. Ve şimdi asıl konumuza değinelim. Dün eklemiş olduğum iyinet seo yazımda Mengen’in çırdak köyünden bahsetmiştim. Yoğun istek üzerine bu konu hakkında bir yazı daha eklemem icap etti. Yoğun istek dediğim her ne kadar 2-3 kişi olsa da köyümün güzide insanları istediği için bu yazıyı yazıyorum. Dün, domuz sesi çıkararak korkuttuğumuz talihsiz kişileri anlatmıştım ve şimdi biraz daha ayrıntıya gireyim. Hani isimlerini vermiştim ya Ömer, Hıfzullah, Burcu, Tuğçe ve Deniz diye; işte Ömer denen şahsiyet köyde sürekli ayı çıksa boğuşurum, domuz çıksa boğuşurum gibi iddialı sözler sarf ediyordu. Ben de tabi durur muyum bunları duyunca; hemen korkutma fikri geldi aklıma. Sadece ikisini korkutacaktık ama kızlar da gelince nasiplerini aldılar:D Ben şimdi paint’te hazırladığım resimle korkutma planımızı anlatayım:



Zavallı gençler mezarlığa gitme hevesiyle yürürlerken Caner, Alper ve beni görmemişlerdi. Plan olarak şöyle düşünmüştüm; şaka zedeler Caner’in hizasına geldiklerinde Caner adlı kahramanımız domuz sesi çıkaracaktı ve talihsiz gençler geriye, yani köye doğru koşacaklardı. Benim hizama geldiklerinde ben devreye girecektim ve ultra hayvani bir domuz sesi çıkardıktan sonra kovalamaya başlayacaktım. Ama işin içinde kızlar olunca bu acımasız planı uygulayamadık. Uyguladığımız kısımda sadece Caner’le yakın mesafede durduk ve birer kez domuz sesi çıkararak şaka olduğunu söyledik. Ama şunu söylemeliyim ki ömerle hıfo’nun korku sesleri kızlardan daha fazla idi. Ve ikisi kaçarken ilk iki sırayı paylaşıyordu. Sanırım o sırada hızları Usain Bolt’u geçmiştir:D Bu arada resimde belirttiğim Alper isimli şahıs Deniz’in kardeşi oluyor, hayırlı kardeş bizimle iş birliği yaptı:D Neyse bahsetmediğim gezilecek yerlerden bahsedeyim Mengen çırdak köyünün. Dün karşı altını söylemiştim, oradan ormanın içerisine doğru girdiğinizde(cesaret edebilirseniz) betondan oturma yeri ve çeşme göreceksiniz ve doğayla baş başa kalacaksınız(ayıyla baş başa kalmayın da:D). Köyün aşağısında harman veya arpalık diye tabir ettiğimiz maç yapma yeri var. Orada az maç yapmadık. Ama dün ki yazımda da belirttiğim gibi oturağı hiçbir yere değişmem. Bu yazım da bu kadar, unutmayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu takipçileri korkutmak bir sanattır. Yeni korkutma sanatı icadd etmeniz dileğiyle kendinize kib…. Köyümün güzide insanlarına Bolubeyi’nden selamlar…

1 yorum:

  1. bu resimi çizmek baya bi zamanımı aldı. sırf "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması"'na yazı ekleyebilmek için. belki seo için faydalı olur diye düşündüm...

    YanıtlaSil