25 Eylül 2010 Cumartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda Son Sıralamalar

Merhabalar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu okuyucuları. Bugün sizlere iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması içinde sunacağımız yazı son sıralama değişikliklerini konu alan türde olacak ve bolubeyi'nin keşfettiği bazı şeyleri paylaşacağım. Umarım kızmaz bolubeyi, eğer kızacak olursa yazımı düzenleme yetkisi var, dilerse düzenleyebilir yani.

Efendim bildiğiniz gibi bu yarışmaya gireli altı ay oldu. Bu pazartesi katılmış olduğumuz bu SEO yarışması bitecek. Biz de bu yarışma bitmeden elimizden gelenin en iyisini yaparak SEO yarışması içinde kendimizi kanıtlamak ve gelecek planlamamızı bu yönde yapmak niyetindeyiz. Daha önce pek çok yazımda söylemiştim yine de söylüyorum. SEO yarışması geleceğimizi çok farklı şekillendirecek ben bunu bilir bunu söylerim. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması kelimesinde yarışmak biraz tedirgin edici, biraz da keyifli. Tedirgin edici olan kısmı Google amca üzerinde yapılan sorguların çok çeşitli şekillerde farklılık göstermesi. Öte yandan da asıl kontrol linkinde sıralamamız sürekli değişiyor. Bu iki sebep bir araya gelince işler karışıyor. Tabi nasip işi biraz bu. Rabbim SEO yarışması içerisinde bize birinciliği nasip etsin, ama hayırlısıysa :)

Neyse yarışmadaki son sıralamalar başlığını attık. Biraz SEO yarışmasındaki sıralamalardan bahsedeyim. Dün akşamki sıralamada her nekadar yolda olsam da bolubeyi sayesinde ikinci olduğumuz haberini aldım. Bugün sabah SEO yarışması sıralamalarına bakamadım ben yine tam otobüsteyken bolubeyi'nden öğrendim üçüncülüğe geri düşmüşüz. Böyle şeyleri iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması içerisinde yaşamak çok normal. Çünkü yazdığımız yazıları inceleyecek olursanız saçmaladığımız yazıların akabinde ve detayında yarışma kelime grubu olan iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sıralamasında geri düşüyoruz. Bunu bolubeyi farketti. Ben de gözlemlerimle onun tesbitine destek verdim. Ve bugün sabahki yazdığı o saçma yazıdan sonra sıralamada geri düşmek çokta sorun olmadı bana. Şimdi yazdığım bu SEO makalesi bizi geri yerimize atacaktır. Buna inanıyoruz biz. Bu satırları bolubeyi okuyupta ifşa etmesen iyiydi kardeş diyecek olursa silebilir.

Artık iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısının sonuna doğru gelmeye başladık sevgili okuyucularımız. Bu arada SEO yarışmasında olabilecek diğer şeyleri düşünerek de size tavsiyelerde bulunuyorum. İlki aşağıdaki 5 süper ötesi yazılarımızı okuyun lütfen:

SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
Frmtr Trkygnclr'de Transfer Haberleri

Sonra da ikinci SEO tavsiyeme geleyim. Bizim bu yazılarımızı sosyal medyada paylaşın. Paylaştırın. Çünkü sosyal medya size çok büyük bir artı getirecek. Ne gibi diye sormayın. SEO açısından çok önemli! Neyse bu kadar SEO yazısı yeterli. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogundan hepinize saygı ve selamlarımızı sunuyoruz. Bir başka iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısında buluşuncaya kadar kendinize iyi bakınız, Allah'a emanet olunuz...

3 yorum:

  1. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" 'nda hangi yazım saçma laa? seo tekniklerini yazdım son 3 yazımda..?

    YanıtlaSil
  2. sen değil la ben saçmaladım iyinet yarışmsında

    YanıtlaSil
  3. hımm "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" nda yanlış anlaşılma olmuş

    YanıtlaSil