26 Eylül 2010 Pazar

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması Son Sıralama Nasıl Olacak?

Günaydınlar hepinize pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda artık sona doğru geliyoruz bildiğiniz gibi. Bu nedenle de herkes merak içerisindedeir. Son yarışma sıralaması nasıl olacak diye webmaster arkadaşlar heyecanla ve helecanla bekliyorlar. Hiç beklemesinler şimdi sonucu açıklıyorum ben. Evet benim şimdiye kadarki SEO öngörülerimden pek çoğu tutmuştur. Bu da tutacak. Bakın sıralamaya şimdi. Öncelikle birinci sırada biz varız demek ister gönül ama biz yokuz maalesef. Birinci sırada elbette altı aydır o koltukta oturan misafir var. Ama umarım ben yanılırım ve o koltukta misafir olduğunu gösterir. İkincilik koltuğundaysa elbette biz varız.Yarışmaya altı ay boyunca emek sarfetmişiz, çaba göstermişiz. İkinciliği hak ettiğimizi düşünüyorum. Üçüncülük koltuğundaysa kırık anahtar kelimeli sitenin sahibi arkadaş olacak. Dördüncülük koltuğundaysa Reis kullanıcı isimli arkadaş olacak. Beşincilik koltuğundaysa elbette Eskisiben olacak. Aslında eskisibeni misafrden sonraki sıraya yerleştirmek isterdim ama maalesef. Bizim orada olmamız gerekiyor. Eskisiben üzgünüm dostum. Diğer siteleri takip etmeyi bıraktığım için çok da bilgi sahibi değilim onlar hakkında. Bu nedenle ilk beşten sonraki sıralamayı yapamıyorum kusura bakmasın o sitelerin sahibi olan arkadaşlar.

Bu sıralamaya göre kutlama yapacak olanlar da var hüsrana boğulacak olanlar da. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması böyle bitecek olursa biz kutlama yapacak olan ekipteniz. Aslında gönül isterki yarışmayı birinci olarak bitirelim ama misafir o koltuktan kalkıp bize vermez orayı. Böyle olunca da misafirin olduğu yerde ikincilik de güzel bakış açısıyla SEO yarışmasını ikinci bitirmeyi de kutlayabiliriz. Bizim için sorun değil sanırsam. Yoksa sorun mu? Bolubeyi sen cevap ver la kafam karıştı.

Bu arada şunu da söylemeden geçmeyeyim. iyinet forumda SEO yarışması konusunda dedim ki bir SEO yarışması daha düzenleyelim. O yarışma da Aralık gibi başlasın. Bana ne deseler beğenirsiniz, Ohh nasıl olsa para ödeyen var değil mi? Para ödeyen bakalım babasının hayrına mı ödüyor o parayı? O parayı sadece daha çok backlink almak için ödüyor. Bizim 200 küsür tane yazımız var. Al sana 200 tane backlink. Hem de backlink çalışması yapılmış sayfalardan. Amaç burda kendilerine kaliteli link satın almak. Sadece bu. Google amca henüz daha yapay zeka uygulamalarında profesyonelleşmedi, ileride bu SEO yarışmalarına sponsorluk eden siteleri de cezalandıracak gibime geliyor. Bakalım hayırlısı...

Evet sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli takipçileri... Bugünkü ikinci yazımızı da burada noktalıyoruz. Ama siz önce şu muhteşem ötesi kallavi beş yazımıza da bir bakın:

gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz

Baktıysanız haydi Allah'a emanet olunuz. Bir başka SEO yarışması yazısında buluşuncaya dek hoş kalın, hoşça kalın, esen kalın. Bol SEO'lu günler, Google arama sonuçlarından gelen organik hitler diliyorum siz değerli webmaster arkadaşlara. SEO'nuz bol olsun, cebiniz para dolsun...

1 yorum:

  1. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" sıralamasına ben de aynen katılıyorum hatta yazım için kopya çekiyorum..

    YanıtlaSil