24 Eylül 2010 Cuma

Seo ile atariden bilgisayara

Günaydınlar saygı değer iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri, ben de okuldayım ozan ti gibi ama onu göremedim henüz. En iyisi onu görene kadar iyinet frmtr'ye makale ekleyim. Konu olarak karşımda oturan bizim sınıftan Mert'ten fikir aldım. Bana oyun sektöründeki gelişimden bahstetmemi tavsiye etti, benim de aklıma ilk küçükken oynadığım atari oyunları aklıma geldi. İlk oynadığım oyun olan ve bir çok iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucularının da ilk göz ağrısı olan mario'u hatırlarsınız. O oyun başında az zaman gelirmedim ha. Daha sonraları bilgisayar gelince eve başladım fifa serisine ve hala da devam ediyorum bazen. Ataride de fifa oyunu oynuyordum hatta fifa 2000 idi. Fakat bilgisayar veya atari oynamanın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na bir fayda getireceğini sanmıyorum.

Bu iyinet seo yarışmasında iyi yerlere gelebilmek için bol bol makale eklemek gerekiyor ve biz frmtr yarışmacıları olarak bunun farkındayız. Aslında bu atariden bilgisayara konusu seo yarışması için pek faydalı bir yazı değil ama maksat siteyi güncellemek, güncel tutmak. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için her yol mübah artık. Konu seçmede seçici değilim, nefes alsın yeter. Ha bu arada bu yazıyı yine karadeniz çay ve simit evinden yazmaktayım ve belim ağrıdı. Gitmeyelim dedim bizimkilere beni dinlemediler. Zaten birazdan kalkacağız buradan çünkü cuma namazına yetişmemiz lazım. Dediğim gibi atariden bilgisayara konusu bu webmaster yarışması için biraz saçma oldu ama sağlık olsun. Son zamanlarda yazdığımız yazılardan bir kaç tane paylaşarak bu makaleyi de burada sonlandıralım.

emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
gazili olmak ayrıcalıktır

Tekrardan görüşmek üzere, bütün islam aleminin ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması taraftarlarının cuması mübarek olsun, kendinize iyi bakın esen kalın...


 

1 yorum:

  1. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" adına biraz kısa bir yazı oldu ama artık idare edin

    YanıtlaSil